Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #1 Skrevet 17. mars 2018 I går reiste han på tur med jobb. Han ga barna en klem hver, jeg sto og i gangen med babyen i hånda, han kysser babyen men ingenting tii meg. Og da tenkte jeg litt over oss.. Vi har ikke hatt sex siden denne babyen ble unnfanget. Lite før det og, men jeg er vel en person som ikke er noe glad i sex. Aldri vært. Lurer på om det ville vært annerledes dersom vi var litt kjærester i hverdagen? Hva tror dere? Han prøver seg så smått. Men når vi ikke har vært borti hverandre på over et år, så er det ikke nok at han ligger i senga og sier "jeg er kåt". Og når det da ikke blir noe på han så runker han i en sokk. Problemet er vel at jeg fint kan leve uten sex, men jeg skjønner vel at jeg må ha det litt om vi skal leve sammen!? Det er aldri en gave/oppmerksomhet. Det er aldri noe "så fin du er". Ser mange legger ut status etter fødsler f eks, hvor de skryter av mor. Men aldri aldri noe slik. Hva kan vi gjøre for å endre dette? Anonymkode: 36c81...aa3
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #2 Skrevet 17. mars 2018 Parterapi Det reddet oss. Vi lærte oss nye metoder å kommunisere på, og respekt for hverandres kjærlighetsspråk Bl.a. Og intimitet er mer en sex. Anonymkode: 8b6ea...b96
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #3 Skrevet 17. mars 2018 Høres ut som oss. Vi har bestilt time på familivernkontoret nå. Vi klarer å snakke om det hjemme, men trenger hjelp. Er veldig glad i hverandre, samtidig så føler jeg at det bare er jeg som prøver. Fungerer ikke timene på fvk, er det over fra min side, selv om jeg elsker ham. Men vi kan ikke bare bo sammen, vi må leve med hverandre også. Anonymkode: ee4cb...32d
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #4 Skrevet 17. mars 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Parterapi Det reddet oss. Vi lærte oss nye metoder å kommunisere på, og respekt for hverandres kjærlighetsspråk Bl.a. Og intimitet er mer en sex. Anonymkode: 8b6ea...b96 Takk for svar! Men hvordan funker det i praksis? Sitter dere en og en og forteller, også får dere råd til slutt? Må si det sitter langt inne altså... Hvilke tips ga de? Hvor mange ganger var dere der? Anonymkode: 36c81...aa3
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #5 Skrevet 17. mars 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres ut som oss. Vi har bestilt time på familivernkontoret nå. Vi klarer å snakke om det hjemme, men trenger hjelp. Er veldig glad i hverandre, samtidig så føler jeg at det bare er jeg som prøver. Fungerer ikke timene på fvk, er det over fra min side, selv om jeg elsker ham. Men vi kan ikke bare bo sammen, vi må leve med hverandre også. Anonymkode: ee4cb...32d Trist at vi er flere.. Håper det løser seg der og! Anonymkode: 36c81...aa3
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #6 Skrevet 17. mars 2018 Ikke vi heller, ikke hatt sex på 7 mnd. Mannen min snur seg bort, vrir seg unna eller sukker tungt hvis jeg forsøker meg på kyss eller klem. Sist jeg skulle reise gav han meg «kokos»😳 Altså knoket meg på hodet.. Vi har hatt det sånn i mange år, og jeg klarer ikke leve slik lengere.. Vi går til fvk, men jeg tror jeg har dødd mer og mer for hver avvisning.. Jeg føler meg stygg og avskyelig. Men jeg er jo ikke det.. tror jeg.. Anonymkode: 59748...e38
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #7 Skrevet 17. mars 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke vi heller, ikke hatt sex på 7 mnd. Mannen min snur seg bort, vrir seg unna eller sukker tungt hvis jeg forsøker meg på kyss eller klem. Sist jeg skulle reise gav han meg «kokos»😳 Altså knoket meg på hodet.. Vi har hatt det sånn i mange år, og jeg klarer ikke leve slik lengere.. Vi går til fvk, men jeg tror jeg har dødd mer og mer for hver avvisning.. Jeg føler meg stygg og avskyelig. Men jeg er jo ikke det.. tror jeg.. Anonymkode: 59748...e38 ❤️ Anonymkode: d1137...47e
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #8 Skrevet 17. mars 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: ❤️ Anonymkode: d1137...47e Takk!💕 Anonymkode: 59748...e38
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #9 Skrevet 17. mars 2018 Vi har ikke kysset på mange ÅR. Han liker det ikke. Nå er jeg ikke fristet i det hele tatt, ikke til å kysse ham. Anonymkode: 4d585...402
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #10 Skrevet 17. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har ikke kysset på mange ÅR. Han liker det ikke. Nå er jeg ikke fristet i det hele tatt, ikke til å kysse ham. Anonymkode: 4d585...402 Har dere sex? Anonymkode: 59748...e38
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #11 Skrevet 17. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Men hvordan funker det i praksis? Sitter dere en og en og forteller, også får dere råd til slutt? Må si det sitter langt inne altså... Hvilke tips ga de? Hvor mange ganger var dere der? Anonymkode: 36c81...aa3 Her var det en enkel avgjørelse. Vi viste begge at vi var på vei fra hverandre, men man skylder barna å forsøke absolutt alt. Vi kontaktet familievernkontoret (gratis) og fikk time innen 14 dager. Vi sitter oss to og terapeuten. I starten snakker man om litt av hvert, og etterhvert kommer man mer inn på de «dype» tingene. Vi innstilte oss begge to også på at nå skulle vi inn i en times «frisone» hvor alt var lov å snakke om (være ærlig). Vi ville jo at forholdet vårt skulle bli varmt igjen, og var derfor positivt innstilt til dette. Her fikk vi verktøy å bruke, både under konflikter men også i hverdagen. Vi lærte mye nytt om hverandre, men også om en selv. Akkurat hva vi fikk var tilpasset oss. Vi snakket, og terapeuten veiledet. I 6mnd gikk vi der (ca 10 ganger). Beste investeringen. Nå er vi partnere og kjærester igjen. Fikk et barn til gjorde vi også, og samarbeider mye bedre i «FamilienA/S» en hva vi gjorde for 3år siden. Vi kysser, ler, koser og fjoller. De ytterst få gangene vi diskuterer så er det fort overstått fordi vi diskuterer med respekt for hverandre. Anonymkode: 8b6ea...b96
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #12 Skrevet 17. mars 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her var det en enkel avgjørelse. Vi viste begge at vi var på vei fra hverandre, men man skylder barna å forsøke absolutt alt. Vi kontaktet familievernkontoret (gratis) og fikk time innen 14 dager. Vi sitter oss to og terapeuten. I starten snakker man om litt av hvert, og etterhvert kommer man mer inn på de «dype» tingene. Vi innstilte oss begge to også på at nå skulle vi inn i en times «frisone» hvor alt var lov å snakke om (være ærlig). Vi ville jo at forholdet vårt skulle bli varmt igjen, og var derfor positivt innstilt til dette. Her fikk vi verktøy å bruke, både under konflikter men også i hverdagen. Vi lærte mye nytt om hverandre, men også om en selv. Akkurat hva vi fikk var tilpasset oss. Vi snakket, og terapeuten veiledet. I 6mnd gikk vi der (ca 10 ganger). Beste investeringen. Nå er vi partnere og kjærester igjen. Fikk et barn til gjorde vi også, og samarbeider mye bedre i «FamilienA/S» en hva vi gjorde for 3år siden. Vi kysser, ler, koser og fjoller. De ytterst få gangene vi diskuterer så er det fort overstått fordi vi diskuterer med respekt for hverandre. Anonymkode: 8b6ea...b96 Jeg tror vi må prøve. Vi kommuniserer så dårlig, krangler fort, kjefter på hverandre for bagateller. Det er som å bo med en bror. Anonymkode: 36c81...aa3
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #13 Skrevet 17. mars 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror vi må prøve. Vi kommuniserer så dårlig, krangler fort, kjefter på hverandre for bagateller. Det er som å bo med en bror. Anonymkode: 36c81...aa3 Hva har dere å tape på å gi det en sjanse, tenker jeg 🤷🏻♀️ Lykke til Anonymkode: 8b6ea...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå