Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #1 Skrevet 17. mars 2018 Jeg blir bare litt forvirra.. Det er en person jeg møter en gang i blant. Vi er overhodet ikke i en situasjon hvor det er noe romantisk på gang. Men han er ekstremt intens når vi møtes. Oppsøker meg med en gang, og holder seg ved min side hele tiden når vi er samme sted. Han kommer med komplimenter av en annen verden, sier at jeg inspirerer ham, at jeg er så dyktig, så flott... og har et ekstremt intenst blikk som han hooooolder leeeenge.. Jeg blir helt satt ut.. Men, når jeg sender ham en sms, så svarer han gjerne ikke - i alle fall ikke før etter en god stund.. Også er det det samme når vi møtes igjen. Som om alt rundt ikke eksisterer. Hva er greia? Anonymkode: 4f4b7...f2b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #2 Skrevet 17. mars 2018 Han er i et forhold fra før? Anonymkode: 711c4...e40
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #3 Skrevet 17. mars 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er i et forhold fra før? Anonymkode: 711c4...e40 Ja, kanskje det.. jeg har ikke oversikten over det Jeg sender han ikke sms om annet enn rent praktiske ting knytte til den organisasjonen vi er med i. Vi møtes stort sett på møter eller arrangementer.. og da er ikke familien der.. han har ikke snakket om noe, men jeg har jo ikke noe med det.. HI Anonymkode: 4f4b7...f2b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #4 Skrevet 17. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja, kanskje det.. jeg har ikke oversikten over det Jeg sender han ikke sms om annet enn rent praktiske ting knytte til den organisasjonen vi er med i. Vi møtes stort sett på møter eller arrangementer.. og da er ikke familien der.. han har ikke snakket om noe, men jeg har jo ikke noe med det.. HI Anonymkode: 4f4b7...f2b Men hvorfor da så innmari på når vi møtes? HI Anonymkode: 4f4b7...f2b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #5 Skrevet 17. mars 2018 Gjør litt detektivarbeid på internett, start med Facebook Anonymkode: 5f626...f8f
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #6 Skrevet 17. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Gjør litt detektivarbeid på internett, start med Facebook Anonymkode: 5f626...f8f Men hvis han er i forhold.. er det da en grunn for at han ikke kan svare meg på praktiske spørsmål eller "Takk for hyggelig møte på torsdag"? Det må sies at jeg ikke har sendt ham mange sms'er.. men jeg har ikke fått svar på dem jeg har sendt.. og jeg vet at det er hans nummer. Hva kan det bety da.. at han er så overveldende når vi er sammen men så avskrudd ellers? Er det rett og slett bare noen som er slik? Kan jo hende at jeg bare innbiller meg ting.. Har egentlig ikke så mye å si.. men jeg syns bare at det er så rart.. HI Anonymkode: 4f4b7...f2b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #7 Skrevet 17. mars 2018 Er i et forhold - er en skikkelig drittsekk Ikke i et forhold - vimsete og ikke noe å satse på. Anonymkode: 5f626...f8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå