Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #1 Skrevet 17. mars 2018 Etter 3 dager har irritasjonen på øynene endelig lagt seg og jeg klarer å se skikkelig igjen, men jeg har mistet vipper hver dag siden jeg fikk de satt på. Er det vanlig eller er bare dette ikke noe for meg? Begynner å se litt rart ut. Kan jeg sette på sånne vipper man får kjøpt på Cubus, sånne bittesmå, for å fylle tomrommene? Anonymkode: 234ed...3d9
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #2 Skrevet 17. mars 2018 Så løsningen du har for å ha ødelegagt vippene dine med vippeextensions er å sette på flere falske vipper? Anonymkode: 203af...6e1
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #3 Skrevet 17. mars 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Så løsningen du har for å ha ødelegagt vippene dine med vippeextensions er å sette på flere falske vipper? Anonymkode: 203af...6e1 Vet ikke jeg om det er blitt gjort en elendig jobb eller noe. Kun extensionet som faller av. Mine egne vipper ser fortsatt fine ut. Lite fristende å gå tilbake å bruke masse penger på refill før det har gått en uke Anonymkode: 234ed...3d9
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #4 Skrevet 17. mars 2018 Du må klage på jobben for det er ikke normalt. Anonymkode: db41f...f67
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #5 Skrevet 17. mars 2018 Det skjedde meg, også. Limet virket ikke på mine vipper. Hun satt på vippene med et annet lim et par dager etter, men de vippene datt dessverre av, de og. Hun som la på mine vipper har meget renommé i bransjen, så jeg vet det ikke var hun som var problemet. Hun sa at det skjer av og til - spesielt med mennesker som har gått på cellegift eller som benytter medisiner som kan ha innvirkning på hårvekst. Anonymkode: 6157f...95d
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2018 #6 Skrevet 18. mars 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Det skjedde meg, også. Limet virket ikke på mine vipper. Hun satt på vippene med et annet lim et par dager etter, men de vippene datt dessverre av, de og. Hun som la på mine vipper har meget renommé i bransjen, så jeg vet det ikke var hun som var problemet. Hun sa at det skjer av og til - spesielt med mennesker som har gått på cellegift eller som benytter medisiner som kan ha innvirkning på hårvekst. Anonymkode: 6157f...95d Hva gjorde du for at det ikke skulle se helt håpløst ut i mellomtiden da? Begynner virkelig å bli helt krise her nå. Er såå skuffa. Snakk om å ha kasta penger rett ut av vinduet ☹ Anonymkode: 234ed...3d9
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2018 #7 Skrevet 18. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva gjorde du for at det ikke skulle se helt håpløst ut i mellomtiden da? Begynner virkelig å bli helt krise her nå. Er såå skuffa. Snakk om å ha kasta penger rett ut av vinduet ☹ Anonymkode: 234ed...3d9 Har du kontaktet hun som gjorde jobben? Dette er ikke normalt og om du tar kontakt bør hun fylle på gratis. Men da bør du kontakte henne i morgen. Jeg tok en saks og klippet ned vippene, jeg. Dvs, mannen min gjorde det for meg. Alternativt kan du jo sette på noen punktvipper med lim på de verste områdene? Anonymkode: 6157f...95d
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2018 #8 Skrevet 18. mars 2018 Jeg har hatt på vipper i ca et halvt år, og har ikke opplevd det du skriver. Jeg fyller på hver tredje uke cirka, fordi da begynner det å se tynnere og mer bustete ut. Ville definitivt klagd på dette! Anonymkode: 85f20...45e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå