Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #1 Skrevet 17. mars 2018 Jeg er teknologisk analfabet, og blir helt hjelpeløs når ting går galt. Jeg har macbook og iPhone. Før har iMessage sendt fra en av enhetene vært synlig på begge, og svarene har kommet inn på begge. Nå har noe endret seg: Hvis jeg sender en melding fra en av enhetene, dukker svaret opp der. Hvis jeg altså sender en melding fra macbooken når jeg sitter med den, kommer ikke svaret opp på telefonen - noe som er ganske upraktisk i og med at jeg ikke bruker macbooken så ofte. Det er sikkert en enkel måte å løse dette på, men jeg klarer ikke å google meg fram til det. Har logget meg på min AppleID, og der er begge enheter registrert. Hjelp, noen kyndige og barmhjertige mennesker...? Anonymkode: 9dd8a...29c
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #2 Skrevet 17. mars 2018 Instillinger - meldinger - sende og motta meldinger Anonymkode: 61f2f...529
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #3 Skrevet 17. mars 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Instillinger - meldinger - sende og motta meldinger Anonymkode: 61f2f...529 Tusen hjertelig takk. Ser faktisk ut som om det var løsningen! Anonymkode: 9dd8a...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå