Gå til innhold

Dere som har tvillinger eller pseudotvillinger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de gode venner? Jeg har pseudotvillinger med 16 mnd mellomrom, de er verdens beste venner. Leker sammen dagen lang, tenker det skyldes at de er så tette i alder at de er på samme nivå hele tiden. Egentlig overrasket over hvor nære de er, tenkte det skulle bli mer krangling. Kanskje det endrer seg når de blir større? 

Anonymkode: 7101f...5b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine jenter faller såvidt utenom, med 20 mnd mellom. De er bestevenner, men kan også krangle så busta fyker.

Anonymkode: f5b34...f69

Skrevet

Mine har 16 mnd mellom, gutt og jente. De er nå 16 og 17 år og er verdens beste venner. De er utrolig nære og har et helt eget fellesskap. 

Anonymkode: 179dc...347

Skrevet

Jeg har 3🙈 første født i januar 2015, andre født oktober 2015 og tredje født i mai 2016(for tidlig født) De er kjempe gode venner. Samme kjønn på alle

Anonymkode: 9a110...2ca

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 3🙈 første født i januar 2015, andre født oktober 2015 og tredje født i mai 2016(for tidlig født) De er kjempe gode venner. Samme kjønn på alle

Anonymkode: 9a110...2ca

Holy smokes!! 

Skrevet

Mine jenter er 9 og 10 år.

Veldig gode venner, stor glede av hverandre. Felles interesser, musikksmak osv, gjør det meste sammen.

Veldig sjelden de krangler eller er uvenner, det kan selvfølgelig skje, men det er sjelden og det går veldig fort over, aldri noe langvarige greier.

Anonymkode: 56c87...c1c

Skrevet

De kan sloss som dyr 🙈 Det er skyhøy konkurranse mellom dem. Det er om å gjøre å drikke opp først, spise først, gå inn dører først, og de kjemper virkelig om å få være den første. Er kjempeslitsomt innimellom, men det går i perioder. Har hatt perioder der de bare har forsvunnet opp på rommene sine og lekt harmonisk sammen flere dager på rad også. Det virker som ol somrene er bedre enn vintrene, da får vi ut mer energi ute. Men de savne hverandre når de er borte fra hverandre mer enn en times tid. Da lurer de på hvor den andre er og om han kommer hjem snart. Er bare 4 og 5 år, så håper den slossinga roer seg etter hvert. 

Anonymkode: 5a027...33f

Skrevet

Jeg har to søsken med 1 år mellom, og de kranglet og slåss konstant gjennom hele oppveksten. I starten var jeg misunnelig fordi de hadde et søsken i så tett alder, men den misunnelsen gikk fort over. De kunne ikke fordra hverandre, men begge forgudet meg. ;)

Nå i voksen alder er vi veldig gode venner alle tre, men de har nok et tettere forhold seg imellom enn jeg har til dem. De er vokst opp sammen og er på samme stadie i livet og interessert i de samme tingene (selv om de var totalt forskjellige som barn).

Jeg tror de var rundt 15-16 da de sluttet å krangle hele tiden. :P

Anonymkode: 033eb...6f2

Skrevet

Jeg har en gutt og to jenter født i okt 06, des 07 og feb 09. De har alltid vært gode venner og lekt veldig godt sammen. De har også frivillig inkludert søsken når de har fått besøk. Først nå det siste året har de har kjeklet litt, og vil ha litt fred fra hverandre, spesielt ved besøk. 

Anonymkode: b1620...649

Skrevet

Har gutt og jente og de krangler så bustene fyker og er perlevenner når de gidder

Anonymkode: bac7d...761

Skrevet

De kan krangle så jeg blir gal! Og i blant tar konkurranseinstinktet overhånd. Men det meste av tiden er de gode venner og holder sammen. De er i barneskolealder. 

Anonymkode: 42db9...1fa

Skrevet

Min venninne og hennes søster har er svært anstrengt forhold. Har aldri vært venner og nå i voksen alder snakkes de stort sett aldri, og feirer aldri jul sammen selv om de bor u samme by. 

Anonymkode: ed33d...9f7

Skrevet

jeg har faktisk begge deler :) Tvillingsguttene mine er 12 år og gode venner, men de kranglet en del når de var yngre, mine 2 yngste er 3 og 2, 11 mnd i mellom, de er forløpig perlevenner, de er en gutt og ei jente :)

Anonymkode: cd72c...197

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Holy smokes!! 

Kunne ikke sagt det bedre selv! 😂

Anonymkode: 33c2c...515

Skrevet

To gutter,14 måneder mellom,veldig nære venner og har felles interesser,felles venner også. Jeg fokuserer på å skille dem litt slik at de,hver for seg utvikler sin egen personalitet og å lære dem å jobbe med seg selv slik at de utvikler ting de ikke er gode på( den andre gjør ting for den første når han ser han ikke kan det og omvendt)

Anonymkode: 527e5...994

Skrevet

Tvillinger på 9 år. Bestevenner. Deler alt. Er rettferdige. Føler hverandres gleder og tårer.

Deler til og med seng ennå for å få best mulig søvn kvalitet, dobbelt seng.

Forsøkt køyeseng, men søvnen blir for dårlig rett og slett.

Prøvd separate rom, og har zombier da..

Anonymkode: 52066...51c

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tvillinger på 9 år. Bestevenner. Deler alt. Er rettferdige. Føler hverandres gleder og tårer.

Så koselig ❤️ 

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er de gode venner? Jeg har pseudotvillinger med 16 mnd mellomrom, de er verdens beste venner. Leker sammen dagen lang, tenker det skyldes at de er så tette i alder at de er på samme nivå hele tiden. Egentlig overrasket over hvor nære de er, tenkte det skulle bli mer krangling. Kanskje det endrer seg når de blir større? 

Mine er nå 10 og 11, og er bedre venner enn noensinne.

Anonymkode: 9ef40...c8a

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mine sover også i dobbeltseng nesten hver natt! 

Anonymkode: 9ef40...c8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...