Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Hun er snart 30 og skal fortelle ting absolutt hele tiden. Ting som ikke er interessante for andre. Om familien sin, ting hun så på vei til jobb, kjæledyrene sine, den forrige jobben osv. Hun har en tendens til å begynne å prate før andre er ferdig, men dette vet jeg hun jobber med å slutte med. Er det normalt av en voksen person å skulle fortelle kolleger om så og si alt som skjer i livet sitt? Og prate i unn på andre? Anonymkode: 9f4bb...08c
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #2 Skrevet 16. mars 2018 Hva mener du egentlig med "normalt"? Om det er noe de fleste gjør? I så fall: Nei, det tror jeg ikke. De fleste gjør det ikke, men jeg har også møtt noen som er slik du beskriver. Anonymkode: 870a8...bcb
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 Ja. Det er jammen meg veldig normalt. Var på foreldremøte på skolen i går og der var det minst 10 sånne Anonymkode: c736e...100
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #4 Skrevet 16. mars 2018 Nei, hun mangler sosiale egenskaper. Enten er hun litt sosialt handikappet (bl a høytfungerende Asperger kan gi slike utslag) eller hun er bare dårlig tunet inn på andre. Anonymkode: ffd55...f72
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #5 Skrevet 16. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja. Det er jammen meg veldig normalt. Var på foreldremøte på skolen i går og der var det minst 10 sånne Anonymkode: c736e...100 Foreldremøter er oppsamlingsstasjon for møteplagere uten sperrer! 😂😂😂 Anonymkode: ffd55...f72
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #6 Skrevet 16. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Foreldremøter er oppsamlingsstasjon for møteplagere uten sperrer! 😂😂😂 Anonymkode: ffd55...f72 Haha! Kjenner jeg blir flau på vegne av enkelte. Ikke bare hvor mye de plaprer om seg selv, men hvor mye de legger ut om barna sine. Anonymkode: c736e...100
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #7 Skrevet 16. mars 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er snart 30 og skal fortelle ting absolutt hele tiden. Ting som ikke er interessante for andre. Om familien sin, ting hun så på vei til jobb, kjæledyrene sine, den forrige jobben osv. Hun har en tendens til å begynne å prate før andre er ferdig, men dette vet jeg hun jobber med å slutte med. Er det normalt av en voksen person å skulle fortelle kolleger om så og si alt som skjer i livet sitt? Og prate i unn på andre? Anonymkode: 9f4bb...08c høres ut som hun er ensom og ikke har mange å omgåes med. Anonymkode: d34dd...985
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #8 Skrevet 16. mars 2018 Alt man skal bli sur for....Anonymkode: 2baff...a49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå