Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Har begynt på lavkarbo kosthold. Og jeg har SÅ SINNSYKT lyst på sukker! Hva som helst bare det smaker søtt. Nå har mannen og barna fått is med nonstop, peanøtter og sjokoladesaus. Har så lyst på det selv, så de fikk i stedet 😅 vær så snill å fortell meg at dette suget går vekk snart!!! Noen som lever lavkarbo her? Anonymkode: 6fcfc...ee6
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #2 Skrevet 16. mars 2018 Søsteren min har levd lavkarbo siden august i fjor, og hun har nå begynt spise litt karbohydrater igjen Hun sluttet aldri å ha lyst på, og synes ikke det var verdt det. Hun går ikke tilbake til høykarbo, og spiser stort sett lavkarbo i hverdagen, men har bestemt seg for å kunne unne seg litt snop i helgene og i hyggelig lag. Anonymkode: e8fd5...37f
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 Gikk hun ned mange kg? Jeg vil dette veldig gjerne og har aldri vært så bestemt som nå. Har ikke smakt noooe søtt på nesten ei uke nå. Jeg har troa på at jeg skal klare det men håper det er sant at søtsuget avtar snart! Anonymkode: 6fcfc...ee6
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #4 Skrevet 16. mars 2018 Sukker er ekstremt avhengighetsskapende, så du må nok regne med minst en uke med "abstinenser". Etter hvert vil suget etter søtsaker gå ned. Men i mellomtiden kan du lage is av frosne bringebær, cottage cheese og en god skje med sukrin gold. Bruk stavmikser så blir isen helt glatt. Anonymkode: 4d13a...cd2
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. mars 2018 #5 Skrevet 16. mars 2018 Det går over hos de fleste etter 1-2 uker. Jo renere du spiser dess fortere går det. Er i alle fall slik for meg 😊 Få i deg nok fett og salt mens det står på.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #6 Skrevet 16. mars 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gikk hun ned mange kg? Jeg vil dette veldig gjerne og har aldri vært så bestemt som nå. Har ikke smakt noooe søtt på nesten ei uke nå. Jeg har troa på at jeg skal klare det men håper det er sant at søtsuget avtar snart! Anonymkode: 6fcfc...ee6 Det går over. Bare pass på at du ikke spiser/drikker kunstig sukker heller, for det trigger og søtsuget. Anonymkode: d1b3b...9b9
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #7 Skrevet 16. mars 2018 Jeg har spist moderat lavkarbo i ca 5 mnd, og søtsuget er like ille dessverre. Heldigvis vinner ofte viljestyrken min, og jeg har gått ned 14 kg 👍🏼 Men litt unner jeg meg i ny og ne. Rett og slett fordi man skal kunne leve med dette, og jeg kan ikke leve uten sjokolade 😂😂 Anonymkode: 13cfb...27f
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #8 Skrevet 16. mars 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har spist moderat lavkarbo i ca 5 mnd, og søtsuget er like ille dessverre. Heldigvis vinner ofte viljestyrken min, og jeg har gått ned 14 kg 👍🏼 Men litt unner jeg meg i ny og ne. Rett og slett fordi man skal kunne leve med dette, og jeg kan ikke leve uten sjokolade 😂😂 Anonymkode: 13cfb...27f Det er jo ikke rart at søtsuget ikke gir seg, når du forer det med sjokolade Anonymkode: d1b3b...9b9
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #9 Skrevet 16. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Sukker er ekstremt avhengighetsskapende, så du må nok regne med minst en uke med "abstinenser". Etter hvert vil suget etter søtsaker gå ned. Men i mellomtiden kan du lage is av frosne bringebær, cottage cheese og en god skje med sukrin gold. Bruk stavmikser så blir isen helt glatt. Anonymkode: 4d13a...cd2 Hva er sukrin gold? har kjøpt «sukker» fra proteinfabrikken. Er dette ok å bruke? Takk for tipset, det skal jeg prøve!! Anonymkode: 6fcfc...ee6
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #10 Skrevet 16. mars 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har spist moderat lavkarbo i ca 5 mnd, og søtsuget er like ille dessverre. Heldigvis vinner ofte viljestyrken min, og jeg har gått ned 14 kg 👍🏼 Men litt unner jeg meg i ny og ne. Rett og slett fordi man skal kunne leve med dette, og jeg kan ikke leve uten sjokolade 😂😂 Anonymkode: 13cfb...27f Så flink du har vært 👏🏼 Håper jeg gjør det like bra 😶 Anonymkode: 6fcfc...ee6
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #11 Skrevet 16. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva er sukrin gold? har kjøpt «sukker» fra proteinfabrikken. Er dette ok å bruke? Takk for tipset, det skal jeg prøve!! Anonymkode: 6fcfc...ee6 Bare vær obs på at sånn sukker og kan trigge sukkersuget. Anonymkode: d1b3b...9b9
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #12 Skrevet 16. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Bare vær obs på at sånn sukker og kan trigge sukkersuget. Anonymkode: d1b3b...9b9 Bruker det veldig lite. Denne uka har jeg kun brukt en liten ss når jeg laget lavkarbo pannekaker. (Som jeg egentlig brukte som «skive» og spiste med ost og roastbiff) Anonymkode: 6fcfc...ee6
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #13 Skrevet 16. mars 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo ikke rart at søtsuget ikke gir seg, når du forer det med sjokolade Anonymkode: d1b3b...9b9 I ny og ne vil ikke si det samme som å fore det med sjokolade. Spiste ingenting feks mellom 1. november og julaften, men hadde lyst på hver kveld disse seks-syv ukene. Ville bare poengtere at folk er forskjellige, man kan ha søtsug selv om man går på lavkarbo. Anonymkode: 13cfb...27f
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #14 Skrevet 16. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bruker det veldig lite. Denne uka har jeg kun brukt en liten ss når jeg laget lavkarbo pannekaker. (Som jeg egentlig brukte som «skive» og spiste med ost og roastbiff) Anonymkode: 6fcfc...ee6 Og det er jo helt fint å bruke det, hvis kroppen takler det. Men mange som er nye på lavkarbo, tenker ikke på at det kan gi sukkersug, så det er greit å vte. Lykke til Anonymkode: d1b3b...9b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå