Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Dere pedledere, foreldre og andre som måtte ha en mening. Synes dere det er mer status å ha barne- og ungdomsarbeidertittel enn assistent? Anonymkode: 1d859...639
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #2 Skrevet 16. mars 2018 Jeg er snart utdannet barn og ungdomsarbeider å synes det er mer status enn "bare" assistent. Anonymkode: 061cb...7cd
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 Jeg var assistent i 14 år før jeg ble BUA føler jeg står sterkere nå ved forandringer i personalet, men jobben utføres på samme måte, men en annen tankegang. Anonymkode: a1191...cb7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #4 Skrevet 16. mars 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere pedledere, foreldre og andre som måtte ha en mening. Synes dere det er mer status å ha barne- og ungdomsarbeidertittel enn assistent? Anonymkode: 1d859...639 Det er klart det er mer status å ha en utdannelse Anonymkode: d1703...775
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #5 Skrevet 16. mars 2018 Som forelder gir jeg beng. Barne- og ungdomsarbeider er tross alt ingen "utdannelse", det er skolegang. Videregående skole er noe jeg regner som et minimum av hva man bør skaffe seg. Anonymkode: 9c0be...f0f
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #6 Skrevet 16. mars 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som forelder gir jeg beng. Barne- og ungdomsarbeider er tross alt ingen "utdannelse", det er skolegang. Videregående skole er noe jeg regner som et minimum av hva man bør skaffe seg. Anonymkode: 9c0be...f0f Alltid hyggelig med sånne foreldre som deg... Anonymkode: 061cb...7cd