Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Gjelder en jente i ungdomsskolealder. Vi er ute blant folk og planlegger å gå hjem. Så treffer jeg en person som jeg ikke har pratet med på flere år og jeg satte veldig pris på å snakke noen ord med denne damen. Så kommer jenta mi bort etter 2-3 minutter, sier unnskyld at jeg avbryter og sier inn i øret mitt at vi må gå NÅ for hun har blødd mensen i gjennom klærne. Jeg avbryter samtalen tvert og blir med henne ut til bilen. Da bare ler hun og sier hun fant det på fordi hun ikke gadd å vente mer. Jeg hadde det veldig travelt videre og hadde ikke tid å ta det opp. Men kjenner jeg er utrolig skuffet over måten hun bruker for å få viljen sin på og synes dette er utrolig lite greit. Anonymkode: 4cd7e...239
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #2 Skrevet 16. mars 2018 Neimen si nå det til henne da, verre er det ikke. ...så forteller du historien vi lærte som barn om gutten som ropte «ulv». Anonymkode: 6af27...c17
Serepta Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 Jeg hadde blitt utrolig forbannet, og det hadde jeg latt henne få høre med en gang. Det viser fullstendig mangel på respekt for deg.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #4 Skrevet 16. mars 2018 Jeg hadde faktisk også blitt forbanna, for dette ser jeg på som manipulering. Og så hadde jeg nok sagt at når hun en vakker dag blør igjennom på ordentlig, så kan det godt hende jeg ikke tror på henne. Anonymkode: 1c0fc...79d
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #5 Skrevet 16. mars 2018 Da hadde jeg blitt forbanna. Veldig ugreit og veldig umoden oppførsel. Anonymkode: 46f7e...e9c
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #6 Skrevet 16. mars 2018 Jeg hadde begynt å le og sagt at neste gang tror jeg ikke på det. Men lurer litt på... du synes det var så hyggelig p prate med henne fordi det var lenge siden sist. Jenta lurte deg med og du har hatt det så travelt etterpå at du ikke har rukket å ta det opp med henne? Hadde du rukket å snakke mer den denne dama du møtte egentlig? Anonymkode: 81b97...8d3
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #7 Skrevet 16. mars 2018 Jeg tror jeg hadde begynt å le jeg. Etter latter, hadde jeg sagt at neste gang får ho gå i forveien eller bare vente. Forteller du at det er viktig for deg å snakke med gamle kjente, så skjønner ho det. Anonymkode: 9e1a6...980
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #8 Skrevet 16. mars 2018 Ugreit, men hvis det er ukarakteristisk så er det jo på sett og vis OK første gang - det er jo noe som må erfares det også, nemlig at folk virkelig hater å bli åpenlyst manipulert. Anonymkode: 03ca5...e14
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #9 Skrevet 16. mars 2018 Manipulering. Usjarmerende. Hadde sagt at Dette ikke er ok oppførsel. Om det faktisk skjer en gang, så ville man jo ikke trodd på henne. Hadde noe lignende skjedd igjen hadde det fått konsekvenser. For dette er absolutt ikke grei oppførsel. Men det er jo noe med å erfare det og. Anonymkode: b7a35...18b
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #10 Skrevet 16. mars 2018 Takk for svar. Ble en akutt situasjon med et annet søsken på vei til bilen. Så rakk kle ta det opp med henne. Nå er hun hos faren. Men merket jeg var sint i dag på grunn av metoden. Anonymkode: 4cd7e...239
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #11 Skrevet 16. mars 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Ble en akutt situasjon med et annet søsken på vei til bilen. Så rakk kle ta det opp med henne. Nå er hun hos faren. Men merket jeg var sint i dag på grunn av metoden. Anonymkode: 4cd7e...239 Ta det humoristisk. Vi foreldre må begynne å le litt sammen med barna våre og ikke bare oppdra oppdra oppdra. Men om hun hadde gjort det igjen, så hadde jeg ikke trodd henne. Anonymkode: 81b97...8d3
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #12 Skrevet 16. mars 2018 Jeg hadde sendt en melding og forklart at jeg ble både skuffet og irritert over det hun gjorde. Anonymkode: 711c0...935
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #13 Skrevet 16. mars 2018 Det er veldig, veldig ugreit. Hun avbrøt deg i noe som var viktig for deg fordi hun kjedet seg, og fordi umiddelbar tilfredsstillelse av egne behov var viktigere for henne enn at du hadde det bra. Det er et uttrykk for en ganske enorm egoisme. Hun synes tydeligvis også at det er helt greit å lyve for å få det som hun vil. Hadde dette vært min datter, så hadde jeg blitt virkelig sint, og latt henne forstå hvor totalt uakseptabelt en slik oppførsel er. Det verste hadde ikke vært den avbrutte samtalen, men de verdiene og holdningene oppførselen hennes hadde vist at hun hadde. Anonymkode: ea5d6...7a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå