Gå til innhold

Dere med ny mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fort introduserte dere ham for barna, flyttet sammen og evt fikk nye barn?

Anonymkode: 42be8...5da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Introduserte dem etter to uker og kjøpte hus sammen etter to måneder. Ser i etter tid at det var lit raskt, men fire år senere er vi fortsatt sammen.

Anonymkode: 71a89...d44

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Introduserte dem etter to uker og kjøpte hus sammen etter to måneder. Ser i etter tid at det var lit raskt, men fire år senere er vi fortsatt sammen.

Anonymkode: 71a89...d44

Da gikk du fra å være singel til ny mann?

Du introduserte ikke barna to uker etter bruddet med far?

Jeg kjenner noen som gjorde det, og det ble ikke bra på sikt.

Anonymkode: 0e8ea...cc6

Skrevet

Det tok et halvår før han møtte barnet mitt. Det er snart ett år siden introduksjonen. Vi skal ikke flytte sammen med det første og vi skal ikke ha barn sammen.

Anonymkode: d096c...ddf

Skrevet

Møtte ny mann etter 2 1/2 år som singel. Jeg hadde god kontakt med eksmannen som jeg har to barn med. Ungene møtte han etter tre mndr og vi fikk felles barn etter tre år :-)

Anonymkode: 1cc7c...360

Skrevet

Møtte han 1,5 år etter bruddet med faren, barna møtte han første gang etter 4 mnd. Vi var sammen i 2,5 år, men bodde ikke sammen. Jeg liker å ta ting med ro. Det er 11 år siden bruddet med far, og barna har møtt 2 menn, den andre var jeg sammen med i litt over 1 år. Og ser jo at jeg har gjort det rette, ved å ikke flytte sammen med de.

Har nok bekjente som har flyttet sammen alt for fort, da de har barn fra før, og alle de har gjort det slutt og. Ikke har det vært gøy for barna heller, det har ofte vært mye krangling og bråk. Far til mine barn og, flyttet sammen med ny, og giftet seg svært raskt, denne damen nektet han kontakt med barna, og var barna der, så var hun slem mot de. Så tilslutt så hadde de ikke noe kontakt med far.

Anonymkode: 4d1ef...f82

Skrevet

Møtte en ny mann et år etter bruddet. Han traff aldri barna og det varte bare 1 1/2 år. Er nå 5 år siden brudd og de har ikke møtt noen ny mann enda. 

Anonymkode: c36a6...7c1

Skrevet

Halvannet år etter bruddet møtte jeg ham. Har barna nesten hele tiden, så han sov hos meg, kom på kveldene og samværet mellom oss var i mitt hjem mens barna sov. De fikk hilse på ham som en venn etter noen mnd. Senere mer gradvis intro. Veldig forsiktig. Skal ha barn om en mnd, det er bare halvannet år siden vi ble sammen. Kjapt og uplanlagt men nå ønsket. Skulle for barna ønske vi ventet et år eller to. Vi har nettopp, naturlig nok, flyttet sammen.

Anonymkode: 20b64...1a7

Skrevet

Barna traff ham 2 måneder etter bruddet.

Vi flyttet sammen 2 år etter. 

Anonymkode: 087f1...d8c

Skrevet

Det nok nesten 2 år før de traff han, det var best for barna som var såpass store ( 10 og 12 ) når jeg og far skilte oss, de hadde sorg et par år, og traff mannen etter et år etter bruddet, så gikk det ca 2 år til før barna ,måtte han, flyttet sammen etter 1 år etter barna hadde truffet han og blitt kjent, fikk tvillinger året etter vi flyttet sammen

Anonymkode: 43aab...985

Skrevet

Han skal møte barnet nå for første gang, vi har vært sammen i 4 måneder :)

Anonymkode: 4109b...3b1

Skrevet

Ble sammen med ny mann rett etter bruddet. Barna traff han som en venn av meg i forskjellige anledninger. Vi kjente hverandre fra før også. Likevel gikk det 1,5 år før barna fikk vite at vi var kjærester. Omtrent ett år etter det flyttet vi sammen, giftet oss året etter og så kom vårt felles barn etter det. Nå har vi vært sammen i 8 år. 

Anonymkode: 576a2...0c8

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han skal møte barnet nå for første gang, vi har vært sammen i 4 måneder :)

Det er veldig fort - vent til du er mer sikker. Fire måneder er jo ingenting.

Anonymkode: e72c8...c5d

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Overhodet ikke. Vi har kjent hverandre mye lengre enn dette, men offisielt sammen i fire måneder. 

Skrevet

Jeg ble sammen ny mann 1,5 år etter brudd med barnas far. Min nye fikk treffe barna når vi hadde vært sammen i 6 mnd. Nå har vi vært sammen i overkant av 4 år, men velger å være særboere inntil videre da begge har barn og ingen vil flytte på sine barn. 

Mine er 9  og 11 og hans 15 og 17. Vi skal ikke ha flere barn.

Anonymkode: 29e14...0b8

Skrevet

Gikk nesten to år. Fikk barn sammen etter 3 år. Vert ilag i 15 år nå.

Anonymkode: 47b58...af5

Skrevet

Jeg fikk ny mann etter 1,5 år som singel. Jeg husker faktisk ikke hvor lang tid det gikk før han traff mine barn som var 4 og 2 år når vi ble sammen. Han flyttet inn til oss etter 6 måneder, og vi kjøpte hus sammen 1 år senere. Fremdeles sammen ❤️ 7 år senere ❤️ Og fått et felles barn som snart blir 2 år. Har det fremdeles fantastisk sammen, går med gifteplaner og vurderer Nr 4 😊

Anonymkode: 89c2a...196

Skrevet

Det er 7 mnd siden jeg og ungene flyttet ut. Barna har møtt fars nye kjæreste og det gikk fint.

De har funnet ut om min nye kjæreste uten at det var helt planlagt.. de lurer på når de får møte ham.. har bare vært sammen noen uker.. er det for tidlig om de møter ham i sommer? evt i mai?

Det med barn og sånt lurte jeg på pga fremtidsplaner ;)

Hi

Anonymkode: 42be8...5da

Skrevet

mai er altfor tidlig! November-desember er mer passende.

Anonymkode: a89bc...e15

Skrevet

Mitt barn møtte min kjære noen mnd etter at vi begynte å date, men som en venn. Kjærester kalte vi oss omtrent 6 mnd etter første møte. Flyttet sammen ca 2 år etter at vi møttes, og har vært sammen i ca 4 år nå. Er prøvere. Det er ingen fasit på dette her, men være nøye med å ikke introdusere 5 menn i året. Det var 7 år siden brudd med far da jeg introduserte barn og ny partner, og hadde aldri introdusert noen andre før den tid. 

Anonymkode: cecf3...ab6

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

helt enig med deg

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

helt enig med deg

Fint å møte barnet en eller annen gang, slik at man kan se for seg å ta forholdet videre :legrine:

Skrevet

Kjent hverandre i 10 år ca, barnet har møtt han flere ganger før forholdet, vært sammen i snart 6 mnd, barnet fikk vite at vi var sammen etter ca 3 mnd, bor ikke sammen, flytter kanskje sammen til høsten. Så langt fungerer vi kjempe bra sammen! Veldig like, og har det kjempe morsomt sammen! 

Vi har snakket om barn kanskje til neste år, men tar det som det kommer!

Synes ikke det finnes noe fasit på hva som er for tidlig og ikke, dette varierer og er noe man selv må finne ut av:) 

Anonymkode: 1f9bb...309

Skrevet

Barnet opplevde ikke bruddet i alder som kan huskes(hun var fire måneder). Far har hatt fire kjærester, jeg ingen. Barnet møtte min kjæreste etter en måned, da hadde jeg vært alene i seks år og heller ikke introdusert henne for andre menn. De møttes noen ganger før vi sa/viste vi var kjærester. Han sov ikke over før etter seks måneder, og etter ni måneder flyttet han inn. Vi venter barn sammen nå. Det har gått veldig bra og de to har et godt forhold. Jeg tror ikke det er noe fasit her, men jeg tror at om barna opplever brudd, må man ta hensyn til at ting kan oppleves mer vanskelig.

Anonymkode: fdd4f...889

Skrevet

Flytta ut i juni pga mannen jeg traff. Ble kjærester i september, han møtte barnet samme helg. Ble gravid i desember og kjøpte hus i januar. 

Bsrnet var halvannet år og sånn sett ikke opptatt av om det var kjæreste eller venn. Anderledes når de er større 

Anonymkode: fda71...eee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...