Gå til innhold

Finnes det en kopi av innlegget til Sylvi Listhaug?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har jo slettet det, men dette føler jeg behov for å lese. 

Anonymkode: 741e3...6b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, hvilken rot bor du under?

Anonymkode: f7798...df6

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, hvilken rot bor du under?

Anonymkode: f7798...df6

😂😂😂

Anonymkode: 7fca0...8aa

Skrevet

Det finnes en frp’er i Drammen som har det på Facebook også. Litt usikker på OL han har slettet det, men før i dag nektet han. 

Anonymkode: 27297...503

Skrevet

Navnet på frp-eren? Jeg finner jo mye om Sylvi Listhaug, men det som startet dramaet, finner jeg ikke. Jeg finner det ikke en gang på linken lenger oppe. Jeg er kanskje blind.

Skrevet

Ok, takk. Jeg jeg var så sikker på at det var mye mer enn enn bare bildet. Dahar jeg misforstått. 

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok, takk. Jeg jeg var så sikker på at det var mye mer enn enn bare bildet. Dahar jeg misforstått. 

Bildet er ille i seg selv, og katastrofalt når en tar med i beregningen at det er lagt ut av justisministeren, men kommentarfeltet var egnet til å ta fra de fleste nattesøvnen. 

Anonymkode: 4a5f7...f86

Skrevet

Ja, hun er farlig, skulle ikke vært en del av norsk politikk.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hun er farlig, skulle ikke vært en del av norsk politikk.

Problemet er at vi trenger FRP, for det mørke grumset må ha noe å samles om. Det er ikke ønskelig at det skal komme et ytterliggående høyreparti, som i mange andre europeiske land. Men det blir veldig feil at et menneske som bruker denne retorikken skal sitte som landets justisminister,

Anonymkode: cf6f4...414

Skrevet

ser ikke problemet, de har opplevd eller er på pårørende, skriker med engang, og liker heller ikke AP, og spesielt Jonas i spissen, de tror de er så sykt best hele tiden, Silvi er kjempe bra, helt enig i utlendingspolitikken hennes, hold de unna..

og den heksejakten media holder på med er IKKE greit

Anonymkode: f68e6...547

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

ser ikke problemet, de har opplevd eller er på pårørende, skriker med engang, og liker heller ikke AP, og spesielt Jonas i spissen, de tror de er så sykt best hele tiden, Silvi er kjempe bra, helt enig i utlendingspolitikken hennes, hold de unna..

og den heksejakten media holder på med er IKKE greit

Det handler om mer enn det siste utspillet hennes. Det handler like mye om de oppførselen hennes så lenge hun har vært i regjeringen. Hun har en stor tilhengerskare blant norske rasister og høyreekstreme, hun fremmer hat og ekstremisme. Hun er Norges versjon av Donald Trump.

Jeg har også mine meninger om Jonas. Jeg liker ikke måten han har håndtert dette, men Sylvi må vekk.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det handler om mer enn det siste utspillet hennes. Det handler like mye om de oppførselen hennes så lenge hun har vært i regjeringen. Hun har en stor tilhengerskare blant norske rasister og høyreekstreme, hun fremmer hat og ekstremisme. Hun er Norges versjon av Donald Trump.

Jeg har også mine meninger om Jonas. Jeg liker ikke måten han har håndtert dette, men Sylvi må vekk.

silvi blir, og si hun er lik Trump , er bare så sykt ikke noe mer og si om den saken

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

silvi blir, og si hun er lik Trump , er bare så sykt ikke noe mer og si om den saken

Ja, du skriver i alle fall som en ekte Listhaug-tilhenger.

*Sniker meg ut igjen med fordommene mine nok engang bekreftet*

Anonymkode: 9812c...305

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...