Gå til innhold

Lar du 9-10 åringen se politi og ambulanseprogram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alarm 112 er veldig spennende, synes hun, men jeg vet ikke om jeg er enig.

Anonymkode: 7a2df...86e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 8 åring ser på politipratuljen og vekterne

Anonymkode: f874e...51a

Skrevet

Ok, flott. Jeg er i perioder litt for overbeskyttende.:sjenert:

Skrevet

Mine på 7 og 9 får se på dokumentarer om Oslo/utøya, første og andre verdenskrig og det de lurer på. Hvis de synes det er gøy, så er det vel ikke et problem 

Anonymkode: 600c9...97c

Skrevet

Nattpatruljen er en hit hos yngste her. Men han fikser ikke blod og "inni kroppen-ting" så ambulanse og sykehus utgår. 

Skrevet

Ser på det av og til sammen med 5 åringen slik at jeg kan forklare når det skjer ting. Men hun skjønner det meste og har aldri blitt skremt. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alarm 112 er veldig spennende, synes hun, men jeg vet ikke om jeg er enig.

Min 8 åring ser på politipratuljen og vekterne

Anonymkode: f874e...51a

Hvor går disse programmene?

Anonymkode: 1e6d2...a27

Skrevet

Mine 8 åringer elsker slike programmer, ser gjerne på operasjoner også. Men jeg jobber i helsevesenet og ser sammen med dem og forklarer. Mannen besvimer av blod, jeg vil at ungene mine skal klare å holde hodet kaldt og kunne hjelpe hvis noen skader seg.

Anonymkode: 37cc4...265

Skrevet

Mine på 7 og 9 får se på dokumentarer om Oslo/utøya, første og andre verdenskrig og det de lurer på. Hvis de synes det er gøy, så er det vel ikke et problem 

Hvis de synes dokumentar om Oslo/Utøya og 2 verdenskrig er GØY så ligger vel problemet et annet sted?????

Anonymkode: 3a0f4...100

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis de synes dokumentar om Oslo/Utøya og 2 verdenskrig er GØY så ligger vel problemet et annet sted?????

Klarte ikke la vær å kommentere det? Herregud så mye man skal finne på for å være bedre enn andre eller «morsom» eller «belærende»

selvsagt ser barna mine på dette fordi det er gøy å lære om det. Det var vel ikke så vanskelig å forstå var det vel? Men så lenge du føler deg bedre😂

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Klarte ikke la vær å kommentere det? Herregud så mye man skal finne på for å være bedre enn andre eller «morsom» eller «belærende»

selvsagt ser barna mine på dette fordi det er gøy å lære om det. Det var vel ikke så vanskelig å forstå var det vel? Men så lenge du føler deg bedre😂

For oss som har mistet nært familiemedlem på Utøya kan jeg skjønne at anonym også reagerte på «gøy» å se på..

Skrevet
14 minutter siden, TinaK 1990 skrev:

For oss som har mistet nært familiemedlem på Utøya kan jeg skjønne at anonym også reagerte på «gøy» å se på..

Nei, vet du hva! Snakker om å være maksimalt hårsår. At barn synes det er gøy å lære historie er vel bra? 

Håper du bare spøker nå.

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, vet du hva! Snakker om å være maksimalt hårsår. At barn synes det er gøy å lære historie er vel bra? 

Håper du bare spøker nå.

Ordlegg deg annerledes og skjønn at det å miste et familiemedlem så brått og brutalt aldri handler om å være hårsår!!!

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ordlegg deg annerledes og skjønn at det å miste et familiemedlem så brått og brutalt aldri handler om å være hårsår!!!

Jeg har to nære venner som var på utøya, men de overlevde så da har jeg jo ikke noe jeg skulle sagt. 

Å bli såret fordi andre har barn som synes det er gøy å lære historie er faktisk tull! 

Skrevet

min 5 åring så på det, synes dagens foreldre er overbeskyttende

Anonymkode: c18cf...91d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...