Gå til innhold

En affære

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste nettopp en artikkel om filmen og skuespillerne. Er nok en spesiell film, og jeg tenker muligens den blir klein å se på kino, siden jeg har en 18-åring selv og er like gammel som den kvinnelige skuespilleren :-D Får nok høre at jeg ikke skal gå på den lokal kinoen og se den i alle fall :-D :-D

Skrevet
17 minutter siden, Kari Mari skrev:

Leste nettopp en artikkel om filmen og skuespillerne. Er nok en spesiell film, og jeg tenker muligens den blir klein å se på kino, siden jeg har en 18-åring selv og er like gammel som den kvinnelige skuespilleren :-D Får nok høre at jeg ikke skal gå på den lokal kinoen og se den i alle fall :-D :-D

Ja, ser den :)

Men jeg er sikker på at skuespillerne er så gode at det tar bort noe av den kleine stemninga. Tror ikke det er SÅ eksplisitte scener :) Eller man vet jo aldri med Tarjei Sandvik Moe.. han er modig.

Jeg er jo, kanskje ikke overraskende, veldig glad i ham som Isak.. så jeg er spent på å se ham som en annen rollekarakter.

Det ble jo furore på twitter og ellers i sosiale medier når de første ildene fra innspillingen ble sluppet. Skuespillerinnen ble jo hetset av fans. Det er vel ingen skuespillere her til lands som har opplevd samme ikonisering som han har gjort etter at han spilte Isak i SKAM.. kanskje med unntak av Henrik Holm som spilte Even. Det er fascinerende.. 

HI

Anonymkode: 051d6...aea

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg er sikker på at skuespillerne er så gode at det tar bort noe av den kleine stemninga. Tror ikke det er SÅ eksplisitte scener :) Eller man vet jo aldri med Tarjei Sandvik Moe.. han er modig.

Jeg er jo, kanskje ikke overraskende, veldig glad i ham som Isak.. så jeg er spent på å se ham som en annen rollekarakter.

Det ble jo furore på twitter og ellers i sosiale medier når de første ildene fra innspillingen ble sluppet. Skuespillerinnen ble jo hetset av fans. Det er vel ingen skuespillere her til lands som har opplevd samme ikonisering som han har gjort etter at han spilte Isak i SKAM.. kanskje med unntak av Henrik Holm som spilte Even. Det er fascinerende.. 

HI

Og du er ansatt i et middels pr-byrå, eller? Eller faller det helt naturlig for deg å velte ut floskler og daue pr-fraser sånn på privaten?

Anonymkode: 47a42...462

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og du er ansatt i et middels pr-byrå, eller? Eller faller det helt naturlig for deg å velte ut floskler og daue pr-fraser sånn på privaten?

Seriøst?

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Seriøst?

HI

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og du er en bitter, frustrert skuespiller som selv ville ha rollen?

Anonymkode: bd473...4f0

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Og du er en bitter, frustrert skuespiller som selv ville ha rollen?

Anonymkode: bd473...4f0

:fnise:

HI

Skrevet

Jeg gleder meg faktisk :) blir morro og se tarjei som noe annet enn søte isak :)

Anonymkode: 9efa2...2b7

Skrevet
På 16.3.2018 den 15.45, Anonym bruker skrev:

HI

Du har noen gode poeng der ja 😉 synes den kvinnelige hovedrolletakeren også er dyktig. Godt jeg ikke er noe skuespiller-emne, hadde dødd hvis jeg måtte spille inn sex scener med ungdom på samme alder som mine egne barn 😂😂😂🙈🙈🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...