Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Fordi vi skal ha barn om seks mnd. Det er visst utrolig dumt når hennes barn bare er ett år ved termin. Hva sier en til slikt? Anonymkode: 72317...c08
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #2 Skrevet 16. mars 2018 Haha den skjønte jeg ikke? Er det ikke positivt med ganske jevnaldrende søskenbarn? 🤔 jeg klarer ikke se hvorfor det skal være negativt for en ettåring å få søskenbarn? Hvis det ikke er at hun er redd for mindre barnepass selv av dere og/eller svigers? Jeg hadde ikke brydd meg noe om det, la hun være sur til hun blir blid igjen. Anonymkode: 0d122...f31
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 Dette må være trolling. INGEN blir surfar slikt vel? Anonymkode: cecd9...4aa
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #4 Skrevet 16. mars 2018 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette må være trolling. INGEN blir surfar slikt vel? Anonymkode: cecd9...4aa Jo, noen er så selvsentrerte at de blir det. Blir ikke nok fokus på deres baby da skjønner du. HI, hun får bare være sur. Kanskje hun vil se fordelene med at de er tette i alder med tiden. Anonymkode: 4dc23...b27
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #5 Skrevet 16. mars 2018 Oj her er vi bare glad de et tette. Min bror har en på 6, min eldste blir 5, min bror sin andre blir 4 og vår siste blir 2. De har utrolig mye glede av hverandre! Anonymkode: c512a...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå