Gå til innhold

Hønehjørnet.. Serr..? Ang selfier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk legger ut gammelt bilde av seg selv og deretter ett nytt. Mye forbedring ute og går med filters. Har folk mistet bakkekontakt ang fiters? Tror de at de ser sånn ut?

Anonymkode: 6671f...0c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri vært inne på den siden, og tviler på om jeg noengang vil det heller. Men dette minnet meg om en venninne av meg, hun er nesten 50 år, tok et bilde med filter for noen år tilbake som gjorde at hun ser ut som om hun er 22 år maks.

Anonymkode: c0529...c3c

Skrevet

Min svigermor har vært stor motstander av filter...Men så ble hun bitt av basillen selv.

Hennes profilbilde er med henne og sønnen min på 2 år. En glattet ut 2-åring ser utrolig merksnodig ut, hehe 

Anonymkode: 059af...0cc

Skrevet

Orker ikke:kvalm:. Oppmerksomhetsjuke kjerringer som fisker etter komplimenter . 

Skrevet

Jeg så det innlegget du skriver om HI. 

Jeg syns det var litt gøy å se Mona som 5 åring og se hvordan Mona ser ut nå som 40 åring. Men å legge på filter... teit.

Anonymkode: f85e3...00a

Skrevet

Innimellom tenker jeg på hvis noen blir meldt savnet, så er de umulig å kjenne igjen ettersom eneste bildene man har å gi til politiet og media er med disse filtrene 😂 

Var en plastikk kirurg som var ute i media nå...folk kommer inn og ønsker seg operert som selfie-filtre🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 497c0...d4d

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Innimellom tenker jeg på hvis noen blir meldt savnet, så er de umulig å kjenne igjen ettersom eneste bildene man har å gi til politiet og media er med disse filtrene 😂 

Var en plastikk kirurg som var ute i media nå...folk kommer inn og ønsker seg operert som selfie-filtre🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 497c0...d4d

Å herregud... Jeg mister mer og mer troa på menneskeheten. 

Anonymkode: 99e7a...079

Skrevet

Det er egentlig helt tragisk.

Selfier og ikke minst selfier med filter gjør at vi ikke skjønner selv hvordan vi ser ut lengre. 

Jeg bruker ikke filter.. men jeg tar definitivt selfier fra smigrende vinkler. Og får sjokk når jeg ser bilde av meg selv tatt av andre.. 

Hvordan ser jeg ut der ute i samfunnet liksom? Det gjør meg usikker, og jeg blir avhengig av andres positive feedback for å forstå hvordan jeg ser ut.

Og jeg tror at jeg er en av dem som er rammet helt middels av dette.. det er mange som er langt verre.

Anonymkode: 7ed1a...080

Skrevet

alt man skal bry seg med

Anonymkode: 957e2...3f5

Skrevet

Ja helt grusomt, mister også trua på menneskeheten og hu da dama på stortinget som ikke klarer å be om unnskyldning riktig irriterer meg også litt...

Realitycheck anyone?

Anonymkode: d1c78...645

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...