Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #1 Skrevet 15. mars 2018 Inspirert av "Biff og blowjob-dagen" i går. Er jeg den eneste i verden som ikke takler blowjobs?? Synes det er helt forferdelig!! Vil jo selvfølgelig at typen skal ha det godt, men ikke når jeg brekker meg av det.... Anonymkode: 49b52...55a
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #2 Skrevet 15. mars 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Inspirert av "Biff og blowjob-dagen" i går. Er jeg den eneste i verden som ikke takler blowjobs?? Synes det er helt forferdelig!! Vil jo selvfølgelig at typen skal ha det godt, men ikke når jeg brekker meg av det.... Anonymkode: 49b52...55a Det spørs på mannen. Jeg suger IKKE samboeren min. Penisen hans er rødfarget og altfor tykk og ruglete, og sæden stinker og er klumpete (til og med dråpene som kommer i starten stinker). Jeg hadde en elsker en gang som jeg elsket å suge. Penisen var som godteri, nydelig lang og perfekt tykk, veldig glatt og alt som kom ut av den var lukt-og smakfritt. Den kunne jeg suge på dagen lang! Synd han brukte halve lønna si på alkohol og røyk, ellers hadde jeg kanskje sugd på den enda... Så det er forskjell på dette, for min del. Anonymkode: 82f23...613
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #3 Skrevet 15. mars 2018 Ja. Det er nok bare du. I hele verden. I hele universet faktisk. Anonymkode: 8e65f...fb8
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #4 Skrevet 15. mars 2018 Jeg virkelig hater å gjøre det! Synes både lukt og smak er ekkelt. De få gangene jeg gjør det litt må det være kondom på. Får heller ikke til teknikken i det hele tatt Anonymkode: d2d2c...71b
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #5 Skrevet 15. mars 2018 Jeg liker det heller ikke. Den er stor og tykk, og jeg blir så sliten av å gape og ikke skrape borti med tennene. Uff, pes, rett og slett. Anonymkode: 83d50...7a1
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #6 Skrevet 15. mars 2018 Det spørs. Jeg kan godt gjøre det som en del av annen sex, enten som forspill eller som avslutning, men jeg gir aldri kun en bj og det er det. Å holde på i mange minutter gir kjevekrampe og er vondt. Hater dessuten uttrykket blowjob. Det er jo faen ikke en jobb, med mindre man er prostituert! Anonymkode: dbe60...e05
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #7 Skrevet 15. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det spørs på mannen. Jeg suger IKKE samboeren min. Penisen hans er rødfarget og altfor tykk og ruglete, og sæden stinker og er klumpete (til og med dråpene som kommer i starten stinker). Jeg hadde en elsker en gang som jeg elsket å suge. Penisen var som godteri, nydelig lang og perfekt tykk, veldig glatt og alt som kom ut av den var lukt-og smakfritt. Den kunne jeg suge på dagen lang! Synd han brukte halve lønna si på alkohol og røyk, ellers hadde jeg kanskje sugd på den enda... Så det er forskjell på dette, for min del. Anonymkode: 82f23...613 Hvorfor er du sammen med en som du synes er så frastøtende? Anonymkode: 5c3e1...4a6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #8 Skrevet 15. mars 2018 Jeg elsker å gi BJ, faktisk. Men svelger ikke, det har vi en deal på. Anonymkode: 66afb...238
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #9 Skrevet 15. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er du sammen med en som du synes er så frastøtende? Anonymkode: 5c3e1...4a6 Han er faren til mine 3 små barn. Han er snill. Han er ikke alkoholiker. Jeg holder ut en gid stund til (tror jeg). Anonymkode: 82f23...613
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #10 Skrevet 16. mars 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Inspirert av "Biff og blowjob-dagen" i går. Er jeg den eneste i verden som ikke takler blowjobs?? Synes det er helt forferdelig!! Vil jo selvfølgelig at typen skal ha det godt, men ikke når jeg brekker meg av det.... Anonymkode: 49b52...55a Den dagen burde vi kvitte oss med. Den er klein og harry og sexistisk. Æsj. Men for å svare på spm ditt: du er sikkert ikke alene om å ikke ville det. Og du trenger ikke gjøre det hvis ikke du vil. Vår generasjon kvinner har økt risiko for strupekreft fordi vi suger så mye, så det er visst bare sunt å avstå. Anonymkode: 0eac7...ad4
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #11 Skrevet 16. mars 2018 7 hours ago, Anonym bruker said: Inspirert av "Biff og blowjob-dagen" i går. Er jeg den eneste i verden som ikke takler blowjobs?? Synes det er helt forferdelig!! Vil jo selvfølgelig at typen skal ha det godt, men ikke når jeg brekker meg av det.... Anonymkode: 49b52...55a Sodomi er unaturlig, vederstyggelig og kvalmt. Tissen skal inn i tissen. Punktum. Anonymkode: 6775b...2cb
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #12 Skrevet 16. mars 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Den dagen burde vi kvitte oss med. Den er klein og harry og sexistisk. Æsj. Men for å svare på spm ditt: du er sikkert ikke alene om å ikke ville det. Og du trenger ikke gjøre det hvis ikke du vil. Vår generasjon kvinner har økt risiko for strupekreft fordi vi suger så mye, så det er visst bare sunt å avstå. Anonymkode: 0eac7...ad4 Det er jo kun om mannen har HPV. Har han det så er jo risikoen for livmorhalskreft også høyere. Så skal man avstå fra sex også da? Anonymkode: dcd22...e25
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #13 Skrevet 16. mars 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Det spørs. Jeg kan godt gjøre det som en del av annen sex, enten som forspill eller som avslutning, men jeg gir aldri kun en bj og det er det. Å holde på i mange minutter gir kjevekrampe og er vondt. Hater dessuten uttrykket blowjob. Det er jo faen ikke en jobb, med mindre man er prostituert! Anonymkode: dbe60...e05 Enig, og blow, er ikke det å blåse? Man blåser jo ikke på den akkurat 😕😁 Anonymkode: db5d9...cf1
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #14 Skrevet 16. mars 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig, og blow, er ikke det å blåse? Man blåser jo ikke på den akkurat 😕😁 Anonymkode: db5d9...cf1 Enig, utrolig rart uttrykk! Men «blow» høres jo mest latterlig ut, det er den «job»-biten som irriterer fletta av meg. Anonymkode: dbe60...e05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå