Gjest Snøogjul Skrevet 15. mars 2018 #1 Skrevet 15. mars 2018 Noen son er gode på generell spå? Hva kan du se på meg 280584?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #2 Skrevet 15. mars 2018 Se opp for måkene. Når grutlegrufsa galer to ganger må du bøye deg i hatten. Barnetrygda kommer den 30. Anonymkode: 29dd7...82d
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #3 Skrevet 15. mars 2018 Spå femten mars? Hva er det du er ute etter? Anonymkode: 8bb3c...903
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #4 Skrevet 16. mars 2018 Hehe, så du mener en spådame et eller annet sted i landet kan sitte og si at alle som er født samme dag som deg skal oppleve akkurat det samme i tiden som kommer. Om hun "føler" at i løpet av de neste månedene kommer det kjærlighet på din vei, og at det skjer noe med jobbsituasjonen, gjelder det alle som er født på samme dag? Du er jo ikke den eneste i landet med den fødselsdatoen..... Anonymkode: bd236...c69
Gjest Snøogjul Skrevet 16. mars 2018 #5 Skrevet 16. mars 2018 Jeg håper jo å finne kjærligheten. Og ser ikke hvordan det skal gå til med mitt liv og hvem jeg er og når alle er guft og har flere barn og lever et fint liv. Så jeg hadde håpet å få litt godt å høre og noe jeg kan få glede av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå