Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #1 Skrevet 15. mars 2018 Stripene synes nesten ikke og er oransje. Skulle ha lyse striper : (. Er det så vanskelig? Kan jeg spørre om frisøren kan gjøre det om? Frisøren sa at jeg kunne miste håret.. men har da farget striper før. Har sunt og glansfullt tykt hår. Anonymkode: 59924...d3e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #2 Skrevet 15. mars 2018 Gå tilbake og be de rette det opp😊 Anonymkode: 1ccf6...882
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #3 Skrevet 15. mars 2018 Ringte når jeg kom hjem i går men hun sa det var vanskelig.. Anonymkode: 59924...d3e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #4 Skrevet 15. mars 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ringte når jeg kom hjem i går men hun sa det var vanskelig.. Anonymkode: 59924...d3e da kan hun ikke jobben sin. om du ber om lyse striper og får oransje/gule så har du rett til å klage. Anonymkode: 9f2e9...32d
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #5 Skrevet 15. mars 2018 Tydligvis ikke.. det er så kjedelig.. tok lysfarge som hun bleket stripene med .. og ikke bleking.. trodde bleking gjorde de lysere enn lysfarging gjør? Anonymkode: 59924...d3e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #6 Skrevet 15. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Tydligvis ikke.. det er så kjedelig.. tok lysfarge som hun bleket stripene med .. og ikke bleking.. trodde bleking gjorde de lysere enn lysfarging gjør? Anonymkode: 59924...d3e hvis håret ditt er mørkt så hjelper ikke lysfarging, det må bleking til. Kommer ann på hvor lyse striper du vil ha. Du ringer og sier at du ikke er fornøyd med stripene, og vil ta de på nytt. Om hun ikke har tid, så kan noen andre ta det. Eller du krever pengene tilbake. Anonymkode: 9f2e9...32d
klg,2 boys now:) Skrevet 15. mars 2018 #7 Skrevet 15. mars 2018 Ja må på med bleiking mening hun tenker at håret ditt ikke tåler det må du evt si at du tar sjansen
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #8 Skrevet 15. mars 2018 Dette høres helt merkelig ut... det finnes da for pokker nye metoder nå som gjør at til og med mørkhårede kan få helt hvitt hår. Jeg har fått teste både Olaplex og Redken pH-bonder (best) i blekemiddelet hos frisøren, og har fått nydelig lyst hår med knallbra kvalitet. Dette bør frisøren din vite om. Dersom du helt tydelig sa du ville stripe håret ditt lysere, så er bruk av lysfarge helt bak mål. Du klager til du får tilbake pengene, så går du til en frisør som vet hva de holder på med. Du skal selvfølgelig ikke gå rundt med orange striper, med mindre du spesifikt sa 'jeg vil ha oransje striper'! Anonymkode: b763f...5f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå