Jump to content
Anonym bruker

Bgh på særskilt grunnlag

Recommended Posts

Anonym bruker

Jeg snakket med styrer i bgh jeg vil inn i. Det er sikkert mange andre gode bgh, men denne er i gangavstand. Og jeg har 3 barn som må følges til skole og bgh til fots.

Styrer sa rett ut til meg, vi er helt fulle vi, men jeg kjenner jo til din situasjon. (Kort fortalt: min søster har fortalt henne at jeg har flyttet vekk fra en psykisk nedsettende mann, sannheten, og at jeg ikke har annet enn jeg står å går i) Så sier styrer til meg mens hun smiler og blunker til meg: Men jeg kan ikke nekte deg plass om du søker på særskilt grunnlag.

Jeg ble helt paff, for jeg er ikke vant til å få en utstrakt hånd. Jeg ble gråtkvalt og bare nikket og gikk.

Men jeg aner jo ikke hva som må til for å søke på særskilt grunnlag?

Noen som vet? Takk for svar :)

Anonymkode: bb1f8...caf

Fortsetter under...

Anonym bruker

Du må sjekke hva som gir prioritet ved fordeling av bhg plass i din kommune. Ofte er det kan det være et punkt som går på belastende sosiale forhold, og jeg tenker at det er her du kommer unner. Ring opptakskontoret i kommunen din og hør hvordan det er, og hva de trenger av dokumentasjon. Lykke til 🤞

Og der så jeg at innlegget er 1 år gammelt. Ja, ha.... 

Anonymkode: d5cd2...2b8