Gå til innhold

Vondt i gluteus medius

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mangel på andre ord! Så på bilde av anatomi og det er der jeg har vondt - på begge sider av kroppen. Kun når jeg går.

Hvorfor!?

Anonymkode: 243ec...22c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når kom smertene og i hvilke situasjoner gjør det vondt? Når du gjør moderat aktivitet, sitter stille eller fysisk aktivitet? :) 

Anonymkode: 06d38...8b4

Skrevet

Du sitter for mye? Trener ikke styrke? Da blir den svak

Anonymkode: 42837...455

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

I mangel på andre ord! Så på bilde av anatomi og det er der jeg har vondt - på begge sider av kroppen. Kun når jeg går.

Hvorfor!?

Hofteproblemer kanskje? Jeg får ofte vondt der når jeg går. Jeg er født med hoftedyplasi som ble behandlet, men det er vondt hvis jeg går en stund på asfalt. Har en venninne som fort får vondt når hun går, hun har en hofte som er ganske slitt fant de ut

Anonymkode: f6ee2...835

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når kom smertene og i hvilke situasjoner gjør det vondt? Når du gjør moderat aktivitet, sitter stille eller fysisk aktivitet? :) 

Anonymkode: 06d38...8b4

Når jeg går :) Helt vanlig gåing, gikk et par km i går og fikk vondt :(

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du sitter for mye? Trener ikke styrke? Da blir den svak

Anonymkode: 42837...455

Det kan hende, har sittet mye i det siste 

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hofteproblemer kanskje? Jeg får ofte vondt der når jeg går. Jeg er født med hoftedyplasi som ble behandlet, men det er vondt hvis jeg går en stund på asfalt. Har en venninne som fort får vondt når hun går, hun har en hofte som er ganske slitt fant de ut

Anonymkode: f6ee2...835

Det er hoftedysplasi i familien fikk jeg vite av mamma.. men aldri påvist noe på meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...