Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 I mangel på andre ord! Så på bilde av anatomi og det er der jeg har vondt - på begge sider av kroppen. Kun når jeg går. Hvorfor!? Anonymkode: 243ec...22c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 Når kom smertene og i hvilke situasjoner gjør det vondt? Når du gjør moderat aktivitet, sitter stille eller fysisk aktivitet? Anonymkode: 06d38...8b4
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #3 Skrevet 15. mars 2018 Du sitter for mye? Trener ikke styrke? Da blir den svak Anonymkode: 42837...455
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #4 Skrevet 15. mars 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: I mangel på andre ord! Så på bilde av anatomi og det er der jeg har vondt - på begge sider av kroppen. Kun når jeg går. Hvorfor!? Anonymkode: 243ec...22c Hofteproblemer kanskje? Jeg får ofte vondt der når jeg går. Jeg er født med hoftedyplasi som ble behandlet, men det er vondt hvis jeg går en stund på asfalt. Har en venninne som fort får vondt når hun går, hun har en hofte som er ganske slitt fant de ut Anonymkode: f6ee2...835
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #5 Skrevet 15. mars 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Når kom smertene og i hvilke situasjoner gjør det vondt? Når du gjør moderat aktivitet, sitter stille eller fysisk aktivitet? Anonymkode: 06d38...8b4 Når jeg går Helt vanlig gåing, gikk et par km i går og fikk vondt 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du sitter for mye? Trener ikke styrke? Da blir den svak Anonymkode: 42837...455 Det kan hende, har sittet mye i det siste 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hofteproblemer kanskje? Jeg får ofte vondt der når jeg går. Jeg er født med hoftedyplasi som ble behandlet, men det er vondt hvis jeg går en stund på asfalt. Har en venninne som fort får vondt når hun går, hun har en hofte som er ganske slitt fant de ut Anonymkode: f6ee2...835 Det er hoftedysplasi i familien fikk jeg vite av mamma.. men aldri påvist noe på meg.. Anonymkode: 243ec...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå