Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Gutten på 4år hadde bæsjet på seg i barnehagen i dag. Jeg kan skjønne at det ikke er så delikat å sende klær fulle av bæsj hjem i en pose, men de kan vel ikke bare kaste klærne uten å spørre først??? Ble litt satt ut da jeg skulle hente og fikk beskjed om at "trusa og ullbuksa bare kjippet jeg rett i søpla" som om det var en selvfølge.... trusen bryr jeg meg faktisk ikke så mye om, men ullbukse koster en del å kjøpe.... mulig den ikke gikk å redde, men jeg ville i hvert fall få muligheten til å prøve å redde den, da... Anonymkode: a63e3...030
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gutten på 4år hadde bæsjet på seg i barnehagen i dag. Jeg kan skjønne at det ikke er så delikat å sende klær fulle av bæsj hjem i en pose, men de kan vel ikke bare kaste klærne uten å spørre først??? Ble litt satt ut da jeg skulle hente og fikk beskjed om at "trusa og ullbuksa bare kjippet jeg rett i søpla" som om det var en selvfølge.... trusen bryr jeg meg faktisk ikke så mye om, men ullbukse koster en del å kjøpe.... mulig den ikke gikk å redde, men jeg ville i hvert fall få muligheten til å prøve å redde den, da... Anonymkode: a63e3...030 Det har hendt at vi har gjort det med truser som har vært fulle av bæsj, uten å spørre foreldrene. Men jeg hadde aldri kastet en ullbukse, den hadde jeg lagt i pose, så kan de velge selv om de vil kaste den eller ei. Jeg hadde reagert hvis noen hadde gjort det Anonymkode: 11455...a8a
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 Det er det lov å reagere på. Sånt skal avklares først... Her sendte de med alt hjem, selv om jeg ga de «lov» til å kaste undertøy og sokker hvis det var fult av søle eller bæsj/tiss.0 Anonymkode: ef26c...d2c
Blondzilla Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 Truser har jeg i ekstra ekle tilfeller kastet, men en ullbukse ville jeg ikke kastet.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #5 Skrevet 14. mars 2018 Synes det er over streken å kaste en ullbukse eller andre større plagg. Anonymkode: 789e1...03e
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #6 Skrevet 14. mars 2018 Jeg hadde ikke blitt sur. Vanskelig å få rent igjen. Har råd til en ny bukse. Anonymkode: 736c4...c24
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #7 Skrevet 14. mars 2018 Jeg ble veldig satt ut og reagerte ikke slik jeg i ettertid skulle ønske jeg burde gjort. Men skal ta det opp i morgen, for jeg synes ikke det var greit! Han har flere ullbukser, men jeg hadde håpet å kunne vente til over sommeren med å kjøpe inn nye. Hi Anonymkode: a63e3...030
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #8 Skrevet 14. mars 2018 Om gutten er fire år, er det vel veldig unntaksvis at slike uhell skjer? Jeg hadde tenkt at det var helt greit. Kjipt med en ullbukse, men jeg hadde ikke orket tanken på å prøve å gjøre den ren🤢 Anonymkode: 4ebf7...013
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #9 Skrevet 14. mars 2018 Kaster ikke noe før jeg har snakket med foreldrene. Veldig mange sier det er greit å kaste trusene. Anonymkode: e0eee...13f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #10 Skrevet 14. mars 2018 Det hadde ikke jeg likt. Ikke fordi jeg ikke har råd til å kjøpe en ny ullbukse, men fordi det er veldig lite miljøvennlig å ha en slik bruk og kast kultur. Hadde ikke kastet en ullbukse pga bæsj. Små babyer bæsjer jo ut ullbodyer og ullbukser titt og ofte, og jeg kastet jo aldri de. Litt skrubbing med ullsåpe og deretter vask i maskinen tar som oftest de fleste flekker, inkludert bæsj. Hadde tatt det opp med barnehagen. Anonymkode: f0e93...ba0
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #11 Skrevet 15. mars 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Synes det er over streken å kaste en ullbukse eller andre større plagg. Anonymkode: 789e1...03e Enig. Da må ungen ha hatt total rennedredå! Anonymkode: 9f280...ee8
sug lut Skrevet 15. mars 2018 #12 Skrevet 15. mars 2018 Jeg hadde eksplodert. Og hun hadde måttet gå og grave det ut av søpla mens jeg ventet. Du kaster ikke andres eiendeler. Vi har dessuten bare ullbukser strikket av gamneltante som døde i fjor, det hadde ikke gjort meg mindre forbanna.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #13 Skrevet 17. mars 2018 hadde ikke reagert, helt greit Anonymkode: fb815...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå