Gå til innhold

Hvordan reagerer du på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var plutselig noe som dukket opp på feeden min og fikk heeeelt angst. Har alltid hatt noia for hull i huden og har hatt mareritt om at huden blir hullete og sånn. Viste det til mannen min også og han fikk også en følelse av uvelhet av å se på det. Men jeg blir så uvel at jeg mister følelsen i armene :bond:

Trypophobia heter det, bare google det og se på bildene. Det er av blomster og alt mulig rart, men klarte ikke se mer enn ett sekund. Googlet også lotusblomstrot for å prøve å kikke litt. Haha. Blir helt klam i henda, er det mulig.

Hva føler du når du ser på det?

Anonymkode: e53fa...df7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De buldene med hull i hud var litt ekle, men jeg har ikek noe problem med å se på dem, og får helle ringen angst. De som bare var av blomster og sånt var ikke ekle i det hele tatt

Anonymkode: 31d1d...ca6

Skrevet

Herregud. 90% av bildene som kommer opp er jo fotoshoppet.

Anonymkode: 51a19...861

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herregud. 90% av bildene som kommer opp er jo fotoshoppet.

Jaja! Det er gjort for å gi den følelsen!

Skrevet

Du burde lagt med link til et bilde du reagerer på. Men jeg har ikke reagert på sånne bilder før i hvert fall

Anonymkode: 26c3e...a7f

Skrevet

...så du burde ikke Google «skin maggot» du da, eller?

Anonymkode: 26984...662

Skrevet

Evt «mango worms»?

Anonymkode: 26984...662

Skrevet

Skjønner overhodet ikke hva folk maser om, men det virker jo som om veldig mange reagerer på det.

Anonymkode: b7e25...863

Skrevet

Jeg er lik deg, begynner å klø bare jeg leser denne tråden. Får bilder i hodet, urk.

Anonymkode: 4bf13...fed

Skrevet

Å fy! :hakeslepp:

Anonymkode: f18d0...e23

Skrevet

Elsker å se på når folk vipper ut mangoormer 😅

Anonymkode: b4013...cae

Skrevet

Jeg reagerer ikke ved å se på bildene. Skjønner ikke hva det er å reagere på. 

Anonymkode: f6216...13b

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jaja! Det er gjort for å gi den følelsen!

Men nettopp derfor funker det jo ikke. Det er omtrent like scary som å tegne blod med rød fargeblyant på et bilde.

Skrevet

Blir kvalm og uvel bare av å lese denne tråden, for det dukker jo opp bilder i hodet mitt. Jeg klarer ikke å se sånne bilder, blir fysisk dårlig av det. Er jeg stresset, og har mye og tenke på. Dukker ofte disse bildene opp i hodet mitt da jeg skal sove, da må jeg bare stå opp og gjøre noe annet, for å ikke tenke på det.

Anonymkode: 5997f...b3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...