Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Noen som har vært borti å bli hoven i halsen av alle disse virusene som går nå? Eg ble hoven i halsen for litt over to uker siden, og trodde eg da brygget på noe og skulle bli verre, men det har holdt seg rundt det samme hele tiden, helt til nå de siste dagene, da føler eg det er blitt litt verre og litt mer grønt snått osv. Har hele tiden vært ubehagelig å svelge.. Følte eg ble kvelt innimellom når eg sov i natt.. Legen såg på det for noen dager siden, men bare i full fart siden vibvar der med jentungen, og sa eg bare såg hoven ut, hun så ikke noe mer. Men det gikk en del langvarige virus, men det var også sesongen for allergi som begynte nå. Men eg tar Allergimedisin daglig, og har aldri vært borti at halsen er sånn før... SÅ lenge... Blir litt stressa over at det aldri skal gå vekk... 😂 gubben har hosta i flere uker, og han blir nesten aldri syk. Npr han blir det varer drt maks to dager.. Så noe er det jo. jentungen har også hosta i ukesvis... oen andre som har hatt langvarige virus nå? Noe lignende? Hbir lang tid gikk det flr det gikk over? Anonymkode: 6eed6...25e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå