Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Ett av jordens klokeste, mest intelligente hoder har forlatt oss. Det er jo en bragd i seg selv at han levde så lenge, med ALS, og han trosset jo legevitenskapen med alderen sin, men likefullt trist! Virkelig en unik mann, med et meget unikt liv. Jeg pleier ikke å kaste bort en kalori på "kjendiser som dør", men dette er virkelig et menneske jeg har ytterst respekt for. Et av historiens store hoder! Og verden er uten tvil fattigere uten ham. Anonymkode: b6e90...584
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ett av jordens klokeste, mest intelligente hoder har forlatt oss. Det er jo en bragd i seg selv at han levde så lenge, med ALS, og han trosset jo legevitenskapen med alderen sin, men likefullt trist! Virkelig en unik mann, med et meget unikt liv. Jeg pleier ikke å kaste bort en kalori på "kjendiser som dør", men dette er virkelig et menneske jeg har ytterst respekt for. Et av historiens store hoder! Og verden er uten tvil fattigere uten ham. Anonymkode: b6e90...584 Som du sier; utrolig at han klarte å leve så lenge som han gjorde, slo virkelig alle odds, og ikke minst legenes dom på tre år igjen. Men ja, fryktelig trist! Det er langt mellom slike hoder.. Anonymkode: 971ad...658
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 Jeg håper det kommer noen som kan fylle hans sko. Vitenskap er jo på vei til å bli «ut» - vi trenger noen som kan fronte den. Hvil i fred, Stephen, du var helt unik. Anonymkode: 98735...c97
Holly Golightly Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 En veldig klok mann. "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge". Er så enig med ham der. Og også i kampen hans mot det egoistiske og for planeten. Så heldige vi er som har fått oppleve et så fantastisk menneske!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #5 Skrevet 14. mars 2018 «If I have seen further than others, it is by standing upon the shoulders of giants». Newtons ord er fremdeles like aktuelle. Andre kloke vitenskapsmenn vil fortsette å utvide horisonten, fordi de nå står på skuldrene til denne kjempen av en fysiker, matematiker og kosmolog. Anonymkode: a6872...abe
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #6 Skrevet 14. mars 2018 Trist 😭❤ Gruer meg til Morgan Freema blir borte også Anonymkode: 6bfbf...df1
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #8 Skrevet 17. mars 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: hvem ? Anonymkode: adda7...ca6 Du tuller? Pliis si at du tuller. Anonymkode: ecfd5...e86
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #9 Skrevet 17. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du tuller? Pliis si at du tuller. Anonymkode: ecfd5...e86 Sikkert samme kategori som Paradise deltageren som mente Sonja var datteren til Kong Harald🙈 Anonymkode: d2e3d...dcd
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #10 Skrevet 17. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: hvem ? Anonymkode: adda7...ca6 Det falt deg ikke inn å google det da, i stedet for å fremstå så enkel Anonymkode: e7377...0ae
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2018 #11 Skrevet 17. mars 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: hvem ? Anonymkode: adda7...ca6 Allmennkunnskap Anonymkode: 6bfbf...df1
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2018 #12 Skrevet 18. mars 2018 ler av folk er inne, selvom man ikke vet hvem alle er, så bør man ikke være enkel.. Anonymkode: adda7...ca6
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2018 #13 Skrevet 18. mars 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: ler av folk er inne, selvom man ikke vet hvem alle er, så bør man ikke være enkel.. Anonymkode: adda7...ca6 Le i vei, men det der burde du faktisk vite. I det minste burde du kunne google det Anonymkode: e7377...0ae
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2018 #14 Skrevet 18. mars 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: ler av folk er inne, selvom man ikke vet hvem alle er, så bør man ikke være enkel.. Anonymkode: adda7...ca6 Du mener behøver, ikke bør... Anonymkode: a6872...abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå