Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 Jeg blir snart gal av mannen som tydelig er blitt helt avhengig av å spille på mobiltelefonen. Nesten hele tiden sitter han med det når han er hjemme, og gjerne samtidig med at han ser på tv. Så mye annet ser jeg ikke at han gjør, og han spiller når vi snakker sammen også. Det er så irriterende og i tillegg er han dårlig forbilde for barnet som ser at pappa alltid sitter med telefonen. Han vil ikke innrømme selv at det er noe problem. What to do? Anonymkode: 5cc10...182
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #2 Skrevet 13. mars 2018 Føler med deg. Har samme problemet med min mann, så følger denne tråden. Anonymkode: a3017...78b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #3 Skrevet 13. mars 2018 Ring svigermor og be hun oppdra sønnen sin. De er jo tydeligvis verre enn min sønn på 16, han har i alle fall respekt nok til å legge bort mobilen av og til. Hva med å si fra til de at dette er noe dere ikke er enig i og at dere ikke orker å snakke med de så lenge de ikke klarer å legge bort mobilen. Anonymkode: cf74d...1de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå