Gå til innhold

Når du føler deg hatet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel dette er lang historie kort her om dagen kom jeg hjem lykkelig og uvitende over hva som venter meg. Jeg hadde avtalt med mannen min om at vi skulle møtes i butikken men når jeg skulle hente han var det helt uaktuelt, så da dro jeg alene. 

Kommer hjem og han begynner å anngripe  meg om oppvasken som ikke er tatt og klesvasken ligger i vaskemaskinen osv. Jeg ante at her var det skjedd noe, spurte han flere ganger hvorfor han er så slem. Hvem har han snakket med. Jeg ga opp og sa at jeg ikke ønsker å krangle og gikk opp på soverommet mitt. Men han kom etter hakket og hakket. Alt var gærnt med meg alt fra hobbien min til barneoppdragelsen. Så kom støtet hvor han påstod at han følte seg kvelt og at jeg var altfor kontrollerende og hvor fælt han hadde det. Dette knuste noe inni meg. Jeg følte meg sviktet og sveket av han jeg elsker mest her på jorden utenom barna.

kvelden gikk og jeg var ikke meg selv bare gråt og var lei meg. Han innrømmet at det var moren hans han hadde snakket med. At det var hun som hadde sagt alle disse tingene til han. At hun hadde ringt mange dager på rad og snakket om hvor fæl jeg var. Og til slutt så gikk det inn på han. Vel dette var som ett slag i ansiktet. Jeg hadde aldri trodd at mannen min kunne svikte meg slik på det groveste vi som har det så bra sammen. Nå føler jeg meg bare tom og uelsket av. Hadde aldri trodd slikt om moren hans heller da jeg har følt vi har hatt så god tone i alle disse årene 😓

Anonymkode: aa6fc...7f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke annet å gjøre enn å heve seg over de ufine ordene. Det trenger ikke å være striglet over alt til enhver tid, så lenge det ille flyter over heller.

Dere trenger parterapi for å rette opp i dette, eller gå fra hverandre.

Har dere barn så trenger dere familievern kontoret også.

Han må finne veien tilbake til din tillit og hjelpe til mere hjemme.

Mange gode varme klemmer til deg <3

Anonymkode: 61f5b...217

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke annet å gjøre enn å heve seg over de ufine ordene. Det trenger ikke å være striglet over alt til enhver tid, så lenge det ille flyter over heller.

Dere trenger parterapi for å rette opp i dette, eller gå fra hverandre.

Har dere barn så trenger dere familievern kontoret også.

Han må finne veien tilbake til din tillit og hjelpe til mere hjemme.

Mange gode varme klemmer til deg <3

Anonymkode: 61f5b...217

Det han sa til meg handlet jo ikke kun om husarbeid men om absolutt alt. Må legge til at jeg tok meg av alle tre barna og var borte hele dagen slik at han kunne slappe av. Slapp barna, kjøring og henting og jeg handlet til og med inn for han slik st han slapp å gjøre noe som helst. Dette var takken jeg fikk for det

Anonymkode: aa6fc...7f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...