Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 hei! Finnes det logopeder for voksene som sliter med utydelig tale å stokker om på ord. Jeg vil lære meg å snakke bedre å får det ikke til selv, så trenger hjelp av profesjonelle. Anonymkode: 7d601...f1b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Ta kontakt med en logoped. Noen jobber mer spesialisert med f.eks. barn eller personer som har har fått taleproblemer etter f.eks. slag, men om du googler så ser du at logopeder hjelper barn, ung OG voksne. Jeg vet ikke om man trenger henvisning eller ikke, men bare kontakt en logoped så får du nok informasjon. Lykke til Anonymkode: e6080...7d1
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 Takk for svar😊 Har googlet å fant ikke noen privatpraktiserende i min kommune, men kanskje jeg kan ta kontakt med de som holder til hos ppt. Hi Anonymkode: 7d601...f1b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #4 Skrevet 12. mars 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar😊 Har googlet å fant ikke noen privatpraktiserende i min kommune, men kanskje jeg kan ta kontakt med de som holder til hos ppt. Hi Anonymkode: 7d601...f1b Gjør det, de har sikkert oversikt over de som finnes i nærområdet. Anonymkode: e6080...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå