Gå til innhold

Hvor møter mann menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alenemor til to, ingen single på jobben eller fritidsaktivitet. Hvor møter man menn? Ikke gutter interessert i en ting fra tinder, men skikkelige menn? Som kunne tenke seg en alenemor til to?🙄🙈

Anonymkode: 94975...c0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overskriften din kan brukes i lærebøker HI, meningen blir en helt annen.

Men jeg forstår hva du sier:)

Jeg kjenner flere som har møtt mannen i sitt liv på dateforum. Tror det er viktig å ha en seriøs profil og være kritisk da.

Ellers så er det jo mulig å begynne i kor eller i Røde kors, visstnok er begge arenaene god for å møte partnere.

Kan du begynne med noe der det er menn til stede da, turlag, kurs i ett eller annet. Hva med barnas interesser. Om du engasjerer deg i fotballklubben eller i hva som helst, så vil du automatisk bli kjent med mange andre kjekke foreldre, og noen er nok i din situasjon.

Skrevet

Fotballtreneren til et av barna, spillelæreren til det andre barnet😅 Men spørs kanskje hva man er på utkikk etter. 

Anonymkode: aec79...de6

Skrevet

Kva med ute på dans?

Eg har ved et par anledninger møtt menn på dans og festivaler. Plasser med et litt voksnere publikum enn diskotek/nattklubber. Og de har vist meg interesse i etterkant via Messenger. Kanskje hemmeligheten er å legge de til på Facebook samme kveld slik at de lett finner deg om de ønsker å ta kontakt. Og slippe å lure på skal/skal ikkje problematikken angående å søke dei opp på Facebook en dag eller to seinere.

Anonymkode: 47228...1ba

Skrevet
1 time siden, Nyttårs barn skrev:

Overskriften din kan brukes i lærebøker HI, meningen blir en helt annen.

Men jeg forstår hva du sier:)

Jeg kjenner flere som har møtt mannen i sitt liv på dateforum. Tror det er viktig å ha en seriøs profil og være kritisk da.

Ellers så er det jo mulig å begynne i kor eller i Røde kors, visstnok er begge arenaene god for å møte partnere.

Kan du begynne med noe der det er menn til stede da, turlag, kurs i ett eller annet. Hva med barnas interesser. Om du engasjerer deg i fotballklubben eller i hva som helst, så vil du automatisk bli kjent med mange andre kjekke foreldre, og noen er nok i din situasjon.

Haha, ja det var en uheldig glipp😂😂

Skrevet

Takk for tips! Da får man bare smøre seg med tålmodighet og se om det dukker opp en passende mann☺️

Skrevet

Jeg har møtt menn fra tinder som er langt mer seriøse enn meg. Ulempen med sjekkearenaer som ikke er som tinder er jo at alt mulig av idioter og søppel kan kontakte deg som de vil

Anonymkode: 68a19...d71

Skrevet

På foreldremøte

På trening

På jobb

Hos venner og familie (venners venner)

På byen

På ferie

Anonymkode: 5088d...f8f

Skrevet

Takk for forslag! Er sikkert det at det er ti år siden jeg sist var på utkikk og da var jeg ung ig student. Føles vanskeligere nå som voksen alenemor til to😝🙈

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

På foreldremøte

På trening

På jobb

Hos venner og familie (venners venner)

På byen

På ferie

Anonymkode: 5088d...f8f

Ikke venner og familie! Venners venner og families venner setter mange i en kinkig situasjon ved brudd og enda verre ved stygge brudd. Anbefales ikke!

Anonymkode: 68a19...d71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...