Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Ap og Auf - 🙈 Anonymkode: 432b6...6d6
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Jeg er så enig så enig, de er helt ute på viddene om dagen Anonymkode: c9dc3...d1a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #4 Skrevet 12. mars 2018 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er så enig så enig, de er helt ute på viddene om dagen Anonymkode: c9dc3...d1a Du mener; at de reagerer når et parti som oppdrar fascistiske terrorister i ungdomsorganisasjonen sin plutselig begynner å late dom om det er DE som hjelper Norge i å unngå terror...? Vel, det er da en helt rimelig reaksjon. Anonymkode: a9500...c29
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #5 Skrevet 12. mars 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du mener; at de reagerer når et parti som oppdrar fascistiske terrorister i ungdomsorganisasjonen sin plutselig begynner å late dom om det er DE som hjelper Norge i å unngå terror...? Vel, det er da en helt rimelig reaksjon. Anonymkode: a9500...c29 Er da ikkje Frp som har forma A.B.b. til å bli den han blei. Synes det er flott at frp tar sine borgeres sikkerhet på alvor eg. Norge/Vesten og islamister passer ikkje sammen. Vi er for ulike. Ønsker forskjellige levesett og styrer. Dei som trenger beskyttelse og ønsker å leve på vestlig vis er hjertelig velkommen i mine øyner altså,  og eg er helt for at mennesker skal hjelpe kvarandre, så ikkje kall meg et monster og dårlig menneske vær så snill. Anonymkode: 432b6...6d6
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #6 Skrevet 12. mars 2018 Nei, nå er det jammen på sin plass å ta kraftig til motmæle. Mistillitsforslag mot justisministeren og statsministeren uønsket på Utøyas markering, håper jeg de gjør  fra Støres side! Da kan de kanskje vinne noen velgere tilbake som har valgt å legge seg enda lengre til venstre grunnet noe uklar politikk i det siste! Anonymkode: 38452...b42
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #7 Skrevet 12. mars 2018 Det er jo FRP som er helt på trynet når de går mot Norges grunnlov?!?! Anonymkode: ab313...c49
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #8 Skrevet 12. mars 2018 Vi bor i en rettstat, ikke en fasciststat. Anonymkode: ba1ed...094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå