Gå til innhold

Hvordan er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sant at man kan føle seg helt normal nedentil når man har sex fire uker etter fødsel?

Venninna mi sa det og jeg skjønner ikke at det går an.

Jeg hadde en drømmefødsel, ingen rifter e.l. Likevel følte jeg meg ikke 100 % normal ved sex før jeg sluttet å amme da barnet var 2 år . Jeg fikk tydeligvis tørre slimhinner nedentil av amminga, men venninna mi påstod at hun hadde ikke tegn til tørre slimhinner . 

Er det bare skryt eller kan man være så forskjellig?

Anonymkode: c1d01...f39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan være så forskjellig.

Anonymkode: d0054...cba

Skrevet

Jeg var helt som normal 3 uker etter fødsel. Null problem 😊🖒

Anonymkode: 5b5d3...ec7

Skrevet

Samme her, følte meg helt normal 3 uker etter fødsel.

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det sant at man kan føle seg helt normal nedentil når man har sex fire uker etter fødsel?

Venninna mi sa det og jeg skjønner ikke at det går an.

Jeg hadde en drømmefødsel, ingen rifter e.l. Likevel følte jeg meg ikke 100 % normal ved sex før jeg sluttet å amme da barnet var 2 år . Jeg fikk tydeligvis tørre slimhinner nedentil av amminga, men venninna mi påstod at hun hadde ikke tegn til tørre slimhinner . 

Er det bare skryt eller kan man være så forskjellig?

Jeg hadde sex 14 dager etter fødsel og følte det helt normalt.

Anonymkode: 56ffa...139

Skrevet

Synes det er veldig merkelig at du tenker på det som skryt. Skryt av hva da, liksom?

Jeg for min del følte meg helt normal tre uker etter fødselen, første gang vi prøvde. Har aldri falt meg ut at det kan oppfattes som skryt, for det var jo slik det var.

Anonymkode: e8f46...1db

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er veldig merkelig at du tenker på det som skryt. Skryt av hva da, liksom?

Jeg for min del følte meg helt normal tre uker etter fødselen, første gang vi prøvde. Har aldri falt meg ut at det kan oppfattes som skryt, for det var jo slik det var.

Anonymkode: e8f46...1db

For meg hørtes det fjernt ut siden det var så langt unna min egen opplevelse, men skjønner jo at det er store individuelle forskjeller. 

Er midlertid nysgjerrig på hvorfor det er så gigantiske individuelle forskjeller 🤔

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...