Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Hender det du ser at mannen din gråter? Enten det er ved dødsfall hos nære, eller noe trist på film, TV, teater? Mannen min gråter aldri. Han lar seg sjelden bevege av noe som helst, og hvis vi ser en trist film eller et trist teaterstykke, ser han ikke ut til å være følelsesmessig engasjert på noe plan. Da bestemoren hans døde, den som han hadde stått aller nærmest bestandig, felte han ikke en tåre. Litt rart? Anonymkode: 8a0c2...0f7
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hender det du ser at mannen din gråter? Enten det er ved dødsfall hos nære, eller noe trist på film, TV, teater? Mannen min gråter aldri. Han lar seg sjelden bevege av noe som helst, og hvis vi ser en trist film eller et trist teaterstykke, ser han ikke ut til å være følelsesmessig engasjert på noe plan. Da bestemoren hans døde, den som han hadde stått aller nærmest bestandig, felte han ikke en tåre. Litt rart? Anonymkode: 8a0c2...0f7 Han kan få tårer i øynene av vonde ting det snakkes om, men ikke av filmer. Anonymkode: 1ba15...811
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 Min mann gråter sjeldent. Han gråt derimot når han fridde til meg, og når han strekker seg etter hånden min og plutselig vil si hvor mye jeg betyr for han ❤️ Jeg er veeeldig emosjonell og jeg gråter når jeg ser han gråter 😅 Anonymkode: ec2d5...018
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #4 Skrevet 12. mars 2018 Nei men han er lettrørt, får lett tårer i øynene og klump i halsen av f eks rørende/spesielle ting på tv. Der er han mye mer følsom enn meg. Jeg påvirkes aldri av noe jeg ser på tv. Jeg kan bli rørt av situasjoner rundt ungene. Men skal mye til før jeg gråter, uansett hva det er. Anonymkode: 811f2...951
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #5 Skrevet 12. mars 2018 Han har kontakt med følelsene sine, men gråter ikke veldig ofte. Får jo tårer i øynene av emotionelle temaer, og noen ganger av film/TV når det omhandler relasjoner foreldre/barn feks (barn blir forlatt, foreldre er redde for barna sine etc) pga empati. Ordentlig gråt har jeg sett to ganger, når våre barn ble født -han er så lettet hver gang for at alt gikk bra, så da blir alt forløst 😊💙 Anonymkode: c709c...d84
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #6 Skrevet 12. mars 2018 Kun om han har fått for lite sex og det har plaga han ei stund. Da griner han og vil at eg skal ta meir initiativ. Skjedd ca 3-5 ganger på 20 år. Anonymkode: 47e19...5fa
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #7 Skrevet 12. mars 2018 Nei, veldig sjeldent - men det har hendt ja. Blodig alvor da. Vært sammen 15 år og sett han gråte / hatt tårer i øynene 2-3 ggr. Anonymkode: 31911...f0b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #8 Skrevet 12. mars 2018 Sjeldent Men har sett han felle en tåre eller to på våre 20 år sammen Første gang i begravelsen til en barndomskamerat som kjørte seg ihjel Også da vi fikk barn, på fødestuen ble han en gang rørt til tårer og en annen gang skremt til tårer (veldig dramatisk fødsel der barnet nesten døde) Anonymkode: 434a9...e4e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #9 Skrevet 12. mars 2018 Aldri, for utenom når han synes synd på seg selv/er deprimert. Men om han sårer meg stygt, skjønner at forholdet går mot slutten el så bryr han seg ikke nevneverdig. Tilsynelatende altså. Anonymkode: 45524...116
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #10 Skrevet 12. mars 2018 Jeg har aldri sett min mann gråte. Vi har vært sammen i 20 år. Men jeg har sett han lei seg og at øynene er fuktige. Anonymkode: f2c01...d6f
Mia_73 Skrevet 12. mars 2018 #11 Skrevet 12. mars 2018 3 ganger på snart 20 år. I begravelse av bestefar, mormor og da eldste ble født.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #12 Skrevet 12. mars 2018 Jeg har sett han gråte to ganger på samme dag. Første gang når han følte seg hjelpesløs når jeg skulle føde. Begynte å gråte fordi jeg hadde det så vondt. Også kom det ett par tårer når han fikk dattera våres i armene sine for første gang. Han prater aldri om følelsene sine. Aldri om noe er galt eller plager han. Jeg kan spørre pent, men ikke «mase», da blir han heller sint. Så følelser vil han holde for seg selv, og det er greit Anonymkode: c9bb7...cc1
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #13 Skrevet 12. mars 2018 Vært sammen i 10 år, og aldri sett han felle en tåre. Øynene hans ble litt fuktige når bestefaren hans døde, det er det nærmeste. Selv er jeg veldig lettrørt, og gråter når jeg er glad, sint og lei meg😂 Anonymkode: 5443d...a8f
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #14 Skrevet 12. mars 2018 Aldri, vært sammen i 20 år. Han blir lei seg og blank i øynene av og til, f.eks. da bestefaren døde, men har aldri sett ham gråte. Eller, av latter da, men det er noe annet. Anonymkode: 5461d...394
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #15 Skrevet 12. mars 2018 Ja, nå etter vi fikk barm. Aldri før. Han selv er litt flau over det. Jeg synes det er litt søtt Anonymkode: c53c1...708
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #16 Skrevet 12. mars 2018 Ah, min er litt vel følsom og «sutrete», har sett han gråte mange ganger. Han skal snakke om alt og er mer dama i forholdet enn meg som ikke er så glad i praaate, som stenger ting inne og kan virke ufølsom. Noe jeg ikke er, men alt MÅ ikke prates ihjel liksom. Blir gal til tider 😛 Anonymkode: fce9f...596
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #17 Skrevet 12. mars 2018 Akkurat som din Hi. Aldri sett han i nærheten av å gråte en gang. Han virker alltid upåvirket samtidig som jeg aldri er i tvil om at han bryr seg. Anonymkode: b677c...62c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #18 Skrevet 12. mars 2018 Ja, det gjør han. For alt! En rørende film, når barna ble født, når noen dør, et fint bilde. Jeg gråter aldri, så synes det er turn-off. Vrenger seg i magen når jeg ser han sippe over en film. Anonymkode: e5c50...956
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #19 Skrevet 12. mars 2018 Ja flere ganger i det siste iallefall. Vi er nettopp blitt separert og har vært sammen for å prate de siste ukene. Ender alltid med at begge gråter. Anonymkode: 057e1...b6d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #20 Skrevet 12. mars 2018 Min mann gråter så og si aldri. Første og eneste gang/situasjon jeg har sett han gråte, var i forbindelse med at faren hans ble syk og døde. Under sykdomsperioden knakk han sammen og hulket noen ganger...(de visste raskt hvorfan fet kom til å gå, bare ikke hvor lang tid det ville ta). Og under begravelsen var han fullstendig oppløst i tårer. Å se en som aldri gråter, plutselig knekke fullstendig sammen, var veldig sterkt (og vondt). Har ikke sett han gråte hverken før eller siden. Anonymkode: b18db...928
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #21 Skrevet 13. mars 2018 Han gråter ikke, men er nok ganske lettrørt. Ofte tårer i øynene. Anonymkode: a2927...f13
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #22 Skrevet 13. mars 2018 Vi var separert i et halvt år for noen år siden, og han ville ha meg tilbake. På et tidspunkt sa jeg noe som fikk ham til å tro at toget var gått. Da gråt han, og det er den eneste gangen jeg har opplevd at han har gjort det. Anonymkode: b200b...9b6
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #23 Skrevet 13. mars 2018 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Min mann gråter sjeldent. Han gråt derimot når han fridde til meg, og når han strekker seg etter hånden min og plutselig vil si hvor mye jeg betyr for han ❤️ Jeg er veeeldig emosjonell og jeg gråter når jeg ser han gråter 😅 Anonymkode: ec2d5...018 Selvsagt gråt han! Han visste jo at nå er livet over når han blir en gift mann! Anonymkode: 0bff0...612
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #24 Skrevet 13. mars 2018 Vi har vært sammen i litt over 5 år. Den eneste gangen jeg har sett tårer i øyenkroken hans var når jeg gikk opp kirkegulvet på bryllupsdagen vår. Utenom dette sier han selv at sist gang han gråt var i en begravelse rett før vi ble kjent. Anonymkode: f2c7b...712
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #25 Skrevet 13. mars 2018 Aldri sett han gråte. Men han hadde tårer i øynene da han besøkte graven til bestefar, første gang etter å ha blitt pappa. Hadde da med seg gutten sin. Jeg ventet i bila. Bestefaren betydde alt for han og selv om det er 20 år siden ham døde så har han en vond dag dødsdatoen. Anonymkode: c321b...421
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå