Gå til innhold

Unormalt å velge bort forhold ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett langt forhold bak meg med pappaen til barna mine, og et kortere som jeg nylig avsluttet (14 år + 4 år). Jeg merker at jeg er dritt lei av å være i forhold da jeg ofte (spesielt siste forhold)  at jeg mister så mye av fritiden min og at jeg mister meg selv da jeg er veldig til å ta vare på andre.

I mitt siste forhold så følte jeg at jeg ble dratt mellom barna mine, min kjæreste og andre ting som jeg måtte gjøre (jeg tar etterutdanningen + jobb).

Sitter nå og tenker at det føles rart og ikke i det hele tatt ha behov for en partner, at jeg har nok med de ansvar jeg har i livet.

Tiden går så fort uansett og jeg nyter å være alene. Men så føler jeg på den der med at jeg nyter det litt for mye og at jeg forvandler meg litt til en enstøing..hehe...at jeg har nok med alt i livet ellers og ikke har ork til å ha en kjæreste i tillegg.

Hvor unormal er jeg? Føler litt at jeg lukker meg for muligheten for et nytt seriøst forhold da jeg velger å bruke alle tiden min på meg selv og barna mine.

Anonymkode: b5621...54f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke du er rar. Folk er forskjellig skrudd sammen. Så lenge du trives i din situasjon og med de valgene du har tatt så ser jeg ikke helt problemet. Fortsett å gjøre det som gjør at du og barna har det bra👍🏻

Anonymkode: d64e6...4ca

Skrevet

Jeg skjønner deg godt!! Det er jo deilig å være alene!!

Jeg har nylig avsluttet et forhold litt pga de grunnene du sier, og jeg har barn som krever mye.

Anonymkode: bdcb5...779

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...