Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Og hvorfor syns du det? Mest gitte i 2016 Jenter; Sofie Nora Emma Sara Ella Olivia Maja Emilie Sofia Ingrid Gutter ; Jakob Lukas Emil Oskar Oliver William Filip Noah Elias Isak Jeg liker egentlig de fleste....Men finest syns jeg at Nora og Sara er. Har så gode assosiasjoner. Kjenner bare vakre Sara og Nora. Snille også. Til gutt har jeg alltid elska Oskar og jeg forbinder det med en jeg er veldig glad i. Anonymkode: e101c...d33
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Jenter: Ingrid Maja Ella i den rekkefølgen. Ingrid er det eneste egentlig norske navnet på lista. De to andre kan passere fordi de ikke er verken superromantiske eller bibelske. Gutter: Emil Oskar Isak De øvrige syns jeg er for søtsuppete. Anonymkode: 92003...563
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 Jeg liker egentlig bare Ingrid av disse. Anonymkode: 77fc4...bb1
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #4 Skrevet 12. mars 2018 Jente : Nora Emma Ella Emilie Olivia Sofia Gutt : Emil Noah William Elias Isak hadde med glede valg de også , velger navn jeg liker, ikke ut i fra om de er poppis eller ei Anonymkode: 97217...9c9
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #5 Skrevet 12. mars 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Og hvorfor syns du det? Mest gitte i 2016 Jenter; Sofie Nora Emma Sara Ella Olivia Maja Emilie Sofia Ingrid Gutter ; Jakob Lukas Emil Oskar Oliver William Filip Noah Elias Isak Jeg liker egentlig de fleste....Men finest syns jeg at Nora og Sara er. Har så gode assosiasjoner. Kjenner bare vakre Sara og Nora. Snille også. Til gutt har jeg alltid elska Oskar og jeg forbinder det med en jeg er veldig glad i. Anonymkode: e101c...d33 Til jente kunne jeg kun brukt Emma som første fornavn. Kunne brukt Ella som mellomnavn, det har jeg tenkt på siden før dette navnet kom på topplisten. Har selv en bestemor som het det. Til gutt kunne jeg brukt Elias og muligens Isak. Synes det er fine navn. Anonymkode: acfd4...20a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #6 Skrevet 12. mars 2018 Nora og Emilie Oskar og Jakob Anonymkode: ec79f...9c8
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #7 Skrevet 12. mars 2018 Jeg liker egentlig ingen av de, nettopp fordi at de er mest brukt. Jeg er lei av de. Men om jeg måtte velge, så blir det Nora og Ingrid. Egentlig fine, stødige navn. Guttenavnene er ikke min smak i det hele tatt. Anonymkode: 0e2d2...9ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå