Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Vil ha henne til å bruke snap chat. Denne venninnen har allerede insta. Hun kommer hit og sier at hennes mamma har sagt hun kan være her og kan overnatte. Hva er dette for en frekkhet? Jentene er 8 år gamle. Anonymkode: ed57a...150
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vil ha henne til å bruke snap chat. Denne venninnen har allerede insta. Hun kommer hit og sier at hennes mamma har sagt hun kan være her og kan overnatte. Hva er dette for en frekkhet? Jentene er 8 år gamle. Anonymkode: ed57a...150 Har du vanskelig for å utøve voksen autoritet og bare si at dette blir det ikke noe av, for det bestemmer du? Anonymkode: 1af1d...bba
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 Det har jeg sagt. Men, moren sender mld til meg hun skjønner ikke hva som er så ille med sosmed. Hun synes det er synd at jeg lar dette gå utover barna. Ja dessverre går det utover barna når det blir på denne måten. Kjedelig da dette er en klassevenninne. Anonymkode: ed57a...150
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #4 Skrevet 11. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det har jeg sagt. Men, moren sender mld til meg hun skjønner ikke hva som er så ille med sosmed. Hun synes det er synd at jeg lar dette gå utover barna. Ja dessverre går det utover barna når det blir på denne måten. Kjedelig da dette er en klassevenninne. Anonymkode: ed57a...150 Men det er altså moren som har feil i dette. Åtteåringer skal ikke ha sosiale medier, de skal omgås i levende live. Anonymkode: 1af1d...bba
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #5 Skrevet 11. mars 2018 Synes synd i jenta, men kan ikke godta dette. Hun har fimet min datter og lagt det ut på you tube. Anonymkode: ed57a...150
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #6 Skrevet 11. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Synes synd i jenta, men kan ikke godta dette. Hun har fimet min datter og lagt det ut på you tube. Anonymkode: ed57a...150 Da hadde jeg faktisk eksplodert på moren. Og ikke ønsket datteren velkommen mer. Det der er for far out. Anonymkode: 1af1d...bba
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #7 Skrevet 11. mars 2018 Er det jeg har. Da jeg fikk denne lange mld fra henne. Denne jenta kom på døra her på nyttårsaften. Hadde med seg en lapp fra tanta si som bor i nabolaget her. Det sto hun måtte være hjemme kl 16 ett navn og tlf nr. Jeg sto midt i middagen og ventet gjester. Hvordan få denne moren til å forstå? Anonymkode: ed57a...150
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #8 Skrevet 11. mars 2018 Moren sier at mine spiller roblox ja de gjør det, men forskjell på det og you tube, insta og snap chatt. Anonymkode: ed57a...150
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #9 Skrevet 11. mars 2018 Du får si til moren at Snapchat og barneombudet ikke anbefaler en aldersgrense på 13 år. Når det gjaldt nyttårsaften så ville da sendt barnet hjem om vi var opptatt så enkelt og greit ville det vært. Og det å filme ditt barn og legge ut på youtube ville jeg vurdert å anmelde om hun ikke slettet det med det samme og lovte å aldri gjøre slikt igjen. Et tips er å lage en eske dere har i gangen så når hun kommer og de skal leke samme så må begge jentene legge mobilen i den esken. Anonymkode: ea140...77e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #10 Skrevet 11. mars 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det jeg har. Da jeg fikk denne lange mld fra henne. Denne jenta kom på døra her på nyttårsaften. Hadde med seg en lapp fra tanta si som bor i nabolaget her. Det sto hun måtte være hjemme kl 16 ett navn og tlf nr. Jeg sto midt i middagen og ventet gjester. Hvordan få denne moren til å forstå? Anonymkode: ed57a...150 Men herregud da. Man sender ungen hjem og ringer mora, og sier at på disse premissene kan jeg faktisk ikke gi mitt barn lov til å være sammen med ditt. Anonymkode: 1af1d...bba
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #11 Skrevet 11. mars 2018 De har ipad fra skolen som de har lekser på kommer inn på you tube derfra. Den jenta kommer ikke inn mer her. Føler meg som en oppbevarings plass. Hun er alene om ett barn. Jeg er alene med tre og ett av de med lett psykisk utviklingshemmet. Anonymkode: ed57a...150
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #12 Skrevet 11. mars 2018 KONTAKT BARNEVERNET!!! Anonymkode: fa835...299
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #13 Skrevet 11. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: KONTAKT BARNEVERNET!!! Anonymkode: fa835...299 Egentlig enig. Hun virker jo uansvarlig. Anonymkode: 1af1d...bba
Cersei Lannister Skrevet 11. mars 2018 #14 Skrevet 11. mars 2018 Er dette tatt opp på skolen? Bruker de skolens ipad til dette så brukes den til mer. Og det må skolen ta tak i. Ellers hadde jeg gjort det jeg kunnet for at de ikke lekte sammen også hadde jeg tatt det opp med skolen. I verste fall hadde jeg nektet barna å være sammen
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #15 Skrevet 11. mars 2018 Har nektet jenta her selv om det gjør vondt. Barnevernet ber meg ta det opp med skolen. Skal snart på foreldremøte skal ta dette opp igjen med lærer i morgen. Så håper jeg denne moren møter opp. Anonymkode: ed57a...150
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #16 Skrevet 11. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har nektet jenta her selv om det gjør vondt. Barnevernet ber meg ta det opp med skolen. Skal snart på foreldremøte skal ta dette opp igjen med lærer i morgen. Så håper jeg denne moren møter opp. Anonymkode: ed57a...150 Barnevernet bør selv gjøre jobben sin, hvis mora sender jenta på gata med en lapp om hvor hun skal overnatte... Anonymkode: 1af1d...bba
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #17 Skrevet 12. mars 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Har nektet jenta her selv om det gjør vondt. Barnevernet ber meg ta det opp med skolen. Skal snart på foreldremøte skal ta dette opp igjen med lærer i morgen. Så håper jeg denne moren møter opp. Anonymkode: ed57a...150 Hva med å heller lære jenta nettvett heller enn å nekte henne? Tenk om alle nekter henne å komme, så forferdelig å straffes slik pga hvordan moren er. Anonymkode: 1cb24...f6e
TinaK 1990 Skrevet 12. mars 2018 #18 Skrevet 12. mars 2018 Hvis noen legger ut film av mitt barn på youtube så lar jeg det ikke forbigå i stillhet for å si det slik...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #19 Skrevet 12. mars 2018 Du har jo skrevet om dette før, og da ville mannen din kontakte politi. Gjorde dere det? Anonymkode: e7450...7c9
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #20 Skrevet 12. mars 2018 Null kontakt, blank avvisning. Anonymkode: d261c...295
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå