Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Har 3 barn på 9, 7 og 1,5 år. Kjenner jeg savner babytiden, det å gå gravid og å føde igjen. Med de to første hadde jeg fødseldepresjon, men med siste nå var alt bare helt fantastisk. Det er det jo dermed sagt at det ikke blir en gang til da. Hjerte sier ja, fornuften nei. Har nok rom og stor nok bil. Men en man som ikke er enig..hehe...så det blir jo ikke aktuelt da. Flere som føler det sånn? Anonymkode: 9263d...e15
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Eg har nr 4 😁 og ønsker meg nr 5 😀😀 så fortår deg godt 👌👍 Anonymkode: 26fb3...949
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 Ja, har en drøm om fire. Stort nok hus, bil osv.. men redd for å ikke ha nok armer, å kunne følge dem opp på den måten som de fortjener. Merker jo allerede nå når største er 4, at det er sykt travelt. Men du har jo eldre barn som klarer seg litt mer selv. Uansett ikke lurt hvis mannen ikke er enig. Jeg sliter ofte mellom fornuft og følelser.. Anonymkode: 7acfa...fce
Ava4 Skrevet 11. mars 2018 #4 Skrevet 11. mars 2018 Jeg skjønner deg godt❤️Jeg går gravid med nr 4 nå❤️ Og vil garantert ha nr 5 også❤️
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #5 Skrevet 11. mars 2018 Går gravid med nr 4. Gleder meg ikke Anonymkode: d407e...547
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #6 Skrevet 11. mars 2018 Ååå dere,blir misunnelig på dere som har 4 eller venter nr.4. Nei,mannen må selvfølgelig være med på det, ellers så skjer det ikke. Brukte noen år på å venne han på tanken med nr.3. Er som du over, sliter mellom fornuft og følelser. Tiden som må strekke til. Blir jo bare mer travel fremover og kan jeg tenke meg. Hi Anonymkode: 9263d...e15
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #7 Skrevet 11. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Går gravid med nr 4. Gleder meg ikke Anonymkode: d407e...547 Uff da, så leit å høre. Håper det går over til glede når den lille kommer. Hva er det du ikke gleder deg til hvis jeg kan spørre? Lykke til😊 Hi Anonymkode: 9263d...e15
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #8 Skrevet 11. mars 2018 Leker og med tanken, men mine tre er små enda, så akkurat nå er det helt uaktuelt. Det hadde vært kos for ditt tredje barn da med et søsken i nær alder og ❤️ Anonymkode: 67aaf...8da
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #9 Skrevet 11. mars 2018 Er det jeg og tenker...må jo ha noen å leke og krangle med hun og😂 Hi Anonymkode: 9263d...e15
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #10 Skrevet 11. mars 2018 Det har jeg og!😍😍😍😍😍 Anonymkode: baec0...c50
Nr4snart Skrevet 11. mars 2018 #11 Skrevet 11. mars 2018 Det å få nr 4, som kom 5 år etter nr 3, var bare helt fantastisk! Koste meg glugg med babytiden, og det er helt fantastisk å se på samspillet mellom de store og minsten. Jeg fikk også fødselsdepresjon med nr en. Men senere har det gått fint.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #12 Skrevet 12. mars 2018 nei ikke i det hele tatt vi venter nr 4 og gleder oss veldig guttene våre er 13,7 og 2,5 år ,venter en liten gutt til i mai Anonymkode: 60270...13b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #13 Skrevet 12. mars 2018 Jeg hadde et kjemoe stort ønske om nr 4 i mange år. Slik ble det ikke. Mannen var fornuftig og sa stopp etter 3. Nå er jeg veldig fornøyd med 3. Lettere å reise alle sammen og dyrt nok å reise med 3 barn. Enorm klesvask hver uke. Arbeidsmengden er slik at det går rundt og vi har litt overskudd til oss selv nå som barna begynner å bli større. Det koster mye med 3 barn. Hadde jeg skulle hatt fire barn hadde jeg ikke orket å jobbe fult. Jeg har jobbet redusert i 13 år. Nå jobber jeg hundre og skal et til to fag ved siden av nå til høsten. Jeg er over 40 og kjenner det er godt at barna har blitt større og baby og små barns tiden er forbi. Nå vil jeg gjøre mer av de tingene jeg liker. Vi har bedre råd nå som jeg jobber mer og pga vi holdt oss til 3. Jeg hadde sikkert vært fornøyd med 4 også, men da ville livet vært annerledes. Det er mye oppfølging med de tre vi har. Foreldremøter og samtaler, tannlege, regulering, to med briller, frisør, bursdager, aktiviteter, kjøre til venner, ha andres barn på besøk, pluss litt ekstra som det har vært på alle tre. Lykke til med nr. 4 valget. Jeg syns det ser kjempe flott ut med mange barn når man som foreldre har overskudd til det. Anonymkode: dcaf7...3ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå