Gå til innhold

Javel, er dette noen dib damer som har barka i hop tro?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte akkurat det samme da jeg då overskriften ... :popcorn:

Skrevet

Dette er jo helt utrolig. Da kan man begynne å lure på hvilke forhold barna vokser opp under.

Tenk så trist.. å dra på lekeland med familien, også begynner de voksne å sloss..

Anonymkode: d0681...c3f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dette er jo helt utrolig. Da kan man begynne å lure på hvilke forhold barna vokser opp under.

Tenk så trist.. å dra på lekeland med familien, også begynner de voksne å sloss..

Ja, da har man virkelig nådd et nytt lavmål

Hi

Anonymkode: 5a1aa...bb6

Skrevet

Altså, folk som drar på lekeland er vel strengt tatt troende til alt.

Anonymkode: 064b7...df8

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså, folk som drar på lekeland er vel strengt tatt troende til alt.

Anonymkode: 064b7...df8

Jeg er tilbøyelig til å forstå at noen timer på Lekeland kan gjøre saker med folk ja.. :)

Men dette er bare sørgelig..

Skrevet

Haha, det samme tenkte jeg ;) 

Anonymkode: e5d88...ba5

Skrevet

Etter et par vasne, kalde pølser innabords, og hylende unger med fjeset fullt av blått, syntetisk saftkliss på alle kanter, toalettfasiliteter hvor man må hoppe sikksakk mellom etterlatenskaper etter lite treffsikre seksåringer - joda. Man kan bli fristet til å dra til noen.

Skrevet
1 minutt siden, the amazing spidermamma skrev:

Etter et par vasne, kalde pølser innabords, og hylende unger med fjeset fullt av blått, syntetisk saftkliss på alle kanter, toalettfasiliteter hvor man må hoppe sikksakk mellom etterlatenskaper etter lite treffsikre seksåringer - joda. Man kan bli fristet til å dra til noen.

Det var like før en gang, da jeg så dekorskiltet Lekeland hadde hengt opp. Et skilt hvor det med snirklete bokstaver sto: RELAX

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var like før en gang, da jeg så dekorskiltet Lekeland hadde hengt opp. Et skilt hvor det med snirklete bokstaver sto: RELAX

:ler:

Anonymkode: 5a1aa...bb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...