Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Som hører musikken, tar et dypt innpust og bare setter i gang? Beina går, bevegelsene er perfekt synkroniserte. Alt klaffer. Timingen er perfekt. Det er perfeksjon... ... også ser man filmen som er tatt opp av treningsstudioet. Bankbank.. virkeligheten slår deg i huet.. Anonymkode: edd62...1bb
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Det som er så fint, det er at det viktigste er hvordan du føler deg selv Innlegget ditt ga meg flashback til da jeg var utvekslingsstudent for mange år siden. Min vertsmor og jeg skulle begynne på type aerobic-trening, og min vertsfar skulle også begynne å trene og ble med. Jeg har aldri i mitt liv vært borti en mer umusikalsk person! Plasser ham i et treningsstudio full av bare damer med rytme og kroppskontroll. Og ham - elefanten som aldri hadde truffet en rytme eller tone i sitt liv, litt tung, alltid langt bak eller langt foran. Det var rett og slett hysterisk morsomt. Selv mente han helt seriøst at han var den beste i klassen - han så jo det, det var jo ingen som traff rytmen så godt som han, alle andre var jo i utakt At han var den eneste som ikke var i nærheten slo ham aldri. Fortsett å holde på følelsen du har når du trener, Hi, det er ekte treningsglede du har der! Anonymkode: 55821...14e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som hører musikken, tar et dypt innpust og bare setter i gang? Beina går, bevegelsene er perfekt synkroniserte. Alt klaffer. Timingen er perfekt. Det er perfeksjon... ... også ser man filmen som er tatt opp av treningsstudioet. Bankbank.. virkeligheten slår deg i huet.. Anonymkode: edd62...1bb Filmer de alle treningene? Enda en grunn til å ikke melde meg inn igjen Anonymkode: 257ef...9ed
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #4 Skrevet 11. mars 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det som er så fint, det er at det viktigste er hvordan du føler deg selv Innlegget ditt ga meg flashback til da jeg var utvekslingsstudent for mange år siden. Min vertsmor og jeg skulle begynne på type aerobic-trening, og min vertsfar skulle også begynne å trene og ble med. Jeg har aldri i mitt liv vært borti en mer umusikalsk person! Plasser ham i et treningsstudio full av bare damer med rytme og kroppskontroll. Og ham - elefanten som aldri hadde truffet en rytme eller tone i sitt liv, litt tung, alltid langt bak eller langt foran. Det var rett og slett hysterisk morsomt. Selv mente han helt seriøst at han var den beste i klassen - han så jo det, det var jo ingen som traff rytmen så godt som han, alle andre var jo i utakt At han var den eneste som ikke var i nærheten slo ham aldri. Fortsett å holde på følelsen du har når du trener, Hi, det er ekte treningsglede du har der! Anonymkode: 55821...14e Hahahahahaha Jeg er han! Ja, det er sant.. det viktigste er hvordan man føler seg.. HI Anonymkode: edd62...1bb
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #5 Skrevet 11. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Filmer de alle treningene? Enda en grunn til å ikke melde meg inn igjen Anonymkode: 257ef...9ed Nei, dette var en spesiell event.. jeg var ikke klar over at de skulle filme.. da hadde jeg ikke tatt på meg neon-toppen... ... eller kanskje jeg hadde det, siden jeg trodde jeg var så god HI Anonymkode: edd62...1bb
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #6 Skrevet 11. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, dette var en spesiell event.. jeg var ikke klar over at de skulle filme.. da hadde jeg ikke tatt på meg neon-toppen... ... eller kanskje jeg hadde det, siden jeg trodde jeg var så god HI Anonymkode: edd62...1bb Anonymkode: 257ef...9ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå