Gå til innhold

Flere enn meg som er utrolig freshe under treningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som hører musikken, tar et dypt innpust og bare setter i gang?

Beina går, bevegelsene er perfekt synkroniserte. Alt klaffer. Timingen er perfekt. Det er perfeksjon...

... også ser man filmen som er tatt opp av treningsstudioet. 

Bankbank.. virkeligheten slår deg i huet..

:scorpis:

Anonymkode: edd62...1bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er så fint, det er at det viktigste er hvordan du føler deg selv :D

Innlegget ditt ga meg flashback til da jeg var utvekslingsstudent for mange år siden. Min vertsmor og jeg skulle begynne på type aerobic-trening, og min vertsfar skulle også begynne å trene og ble med. Jeg har aldri i mitt liv vært borti en mer umusikalsk person! Plasser ham i et treningsstudio full av bare damer med rytme og kroppskontroll. Og ham - elefanten som aldri hadde truffet en rytme eller tone i sitt liv, litt tung, alltid langt bak eller langt foran. Det var rett og slett hysterisk morsomt. Selv mente han helt seriøst at han var den beste i klassen - han så jo det, det var jo ingen som traff rytmen så godt som han, alle andre var jo i utakt :D At han var den eneste som ikke var i nærheten slo ham aldri.

Fortsett å holde på følelsen du har når du trener, Hi, det er ekte treningsglede du har der! :):):)

Anonymkode: 55821...14e

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som hører musikken, tar et dypt innpust og bare setter i gang?

Beina går, bevegelsene er perfekt synkroniserte. Alt klaffer. Timingen er perfekt. Det er perfeksjon...

... også ser man filmen som er tatt opp av treningsstudioet. 

Bankbank.. virkeligheten slår deg i huet..

:scorpis:

Filmer de alle treningene? Enda en grunn til å ikke melde meg inn igjen

Anonymkode: 257ef...9ed

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det som er så fint, det er at det viktigste er hvordan du føler deg selv :D

Innlegget ditt ga meg flashback til da jeg var utvekslingsstudent for mange år siden. Min vertsmor og jeg skulle begynne på type aerobic-trening, og min vertsfar skulle også begynne å trene og ble med. Jeg har aldri i mitt liv vært borti en mer umusikalsk person! Plasser ham i et treningsstudio full av bare damer med rytme og kroppskontroll. Og ham - elefanten som aldri hadde truffet en rytme eller tone i sitt liv, litt tung, alltid langt bak eller langt foran. Det var rett og slett hysterisk morsomt. Selv mente han helt seriøst at han var den beste i klassen - han så jo det, det var jo ingen som traff rytmen så godt som han, alle andre var jo i utakt :D At han var den eneste som ikke var i nærheten slo ham aldri.

Fortsett å holde på følelsen du har når du trener, Hi, det er ekte treningsglede du har der! :):):)

Anonymkode: 55821...14e

Hahahahahaha :D:D Jeg er han!

Ja, det er sant.. det viktigste er hvordan man føler seg.. :D 

HI

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Filmer de alle treningene? Enda en grunn til å ikke melde meg inn igjen

Nei, dette var en spesiell event.. jeg var ikke klar over at de skulle filme.. da hadde jeg ikke tatt på meg neon-toppen...

... eller kanskje jeg hadde det, siden jeg trodde jeg var så god :D:D 

HI

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, dette var en spesiell event.. jeg var ikke klar over at de skulle filme.. da hadde jeg ikke tatt på meg neon-toppen...

... eller kanskje jeg hadde det, siden jeg trodde jeg var så god :D:D 

HI

:ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...