Gå til innhold

Livsforsikring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen som vet om det er vanskelig å få livsforsikring (ikke uføre men ved død) om man har en kronisk sykdom(ikke dødelig)?

Uføreforsikring hadde jeg heldigvis tegnet noen år før jeg ble syk. 

Anonymkode: 8e067...295

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 

Skrevet

Det er bedre å sende en henvendelse til ulike forsikringsselskaper enn å spørre her :-)

Anonymkode: b3fa3...653

Skrevet

Jeg fikk ikke livsforsikring da jeg søkte i fjor. Har flere kroniske sykdommer, men ingen dødelige.

Hvis du er under utredning for noe så må du vente med å søke til du er ferdig, hvis ikke får du avslag uansett.

Anonymkode: eab4b...5b0

Skrevet

Jeg er 100% ufør, men har da livsforsikring for det. Jeg har også en sånn forsikring som gir utbetaling ved kritisk sykdom, så skulle jeg få kreft eller noe sånt så får jeg en sum penger for å hjelpe familien gjennom kneika.

Jeg trodde man måtte ha livsforsikring for å ta opp boliglån sammen i banken jeg? Jeg og mannen har ihvertfall hver vår livsforsikring sånn at om den ene skulle falle fra får den andre forsikringspenger nok til å betale inn lån og kunne beholde huset.

Anonymkode: 0bfbe...7b1

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 100% ufør, men har da livsforsikring for det. Jeg har også en sånn forsikring som gir utbetaling ved kritisk sykdom, så skulle jeg få kreft eller noe sånt så får jeg en sum penger for å hjelpe familien gjennom kneika.

Jeg trodde man måtte ha livsforsikring for å ta opp boliglån sammen i banken jeg? Jeg og mannen har ihvertfall hver vår livsforsikring sånn at om den ene skulle falle fra får den andre forsikringspenger nok til å betale inn lån og kunne beholde huset.

Anonymkode: 0bfbe...7b1

Hvilket selskap har du fått gjennom? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...