Kristian26 Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Jeg er redd for og rotfylle tanna om det gjør vondt eller ikke og disse lange metal greiene Som skal inni tanna hva heter det og hva gjør dem med de
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Du blir godt bedøvd, så det eneste som er verre enn ved andre ting de gjør i munnen er at det tar litt tid. Prøv å slappe av i kroppen og la tannlegen gjøre jobben sin, en rotfylling må de fleste gjennom før eller siden, og det går helt fint. Anonymkode: ba45f...500
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 Tror du ser minimalt av det som skal inn. Du blir godt bedøvd, hvis ikke sier du ifra ved å gi et tegn. Tannlegen kan dette, det går fint. Lykke til. Anonymkode: 0c5ec...92b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #4 Skrevet 11. mars 2018 Jeg har gitt beskjed til tannlegen min om at jeg er engstelig og det tar han hensyn til. Jeg ligger med øynene igjen og han snakker til meg. Han sier selvfølgelig ikke alt han gjør (jeg trenger ikke vite alt), men han sier ifra når han går igang med ting, når han er ferdig med ting osv. Han lar meg skylle og spytte ofte så jeg ikke får helt klaus av å sitte for lenge og han sier ting som, nå er vi halvveis, nå har jeg bare littegranne igjen så er vi ferdig osv. Det går helt fint. Anonymkode: ba45f...500
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #5 Skrevet 11. mars 2018 Det vondeste med rotfylling er bedøvelsen. Etter det så kan det være litt slitsomt å gape lenge, men ellers er det ikke vondt. Anonymkode: 58542...da5
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #6 Skrevet 11. mars 2018 Bare å si fra underveis. Jeg syntes det var smertefullt så måtte ha påfyll av bedøvelse. Det verste er vel å måtte gape i 1,5 time. Anonymkode: edcb8...188
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå