Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Etter tre svangerskap har jeg fått et fettforkle/bukheng. Noen som har tatt bukplastikk? Hvordan var det? Mye smerter? Hva skal til for å få det dekket av staten? Har normal Bmi og stabil vekt. Anonymkode: 68428...42b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Man får ikke dekket det av kosmetiske grunner, det må altså være en medisinsk grunn til operasjonen. Har en venninne som fikk det dekket etter tvillingsvangerskap, hun hadde veldig delte magemuskler så magen sto rett ut og hun ble rar i ryggen pga manglende kjernemuskelatur også hadde hun et såpass stort heng at det ble eksem, sopp og sår som ikke grodde under henget. Akkurat hvor grensen går for hvor mye plager man må ha med henget vet jeg ikke, men jeg vet man må ha medisinske problemer pga det. Anonymkode: 2d99f...de4
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 Takk for svar. Får ofte sår og det er veldig ømt. Det lukter ille og svetter mye. Hjelper litt med talkum, men ikke helt. Anonymkode: 68428...42b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #4 Skrevet 11. mars 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Får ofte sår og det er veldig ømt. Det lukter ille og svetter mye. Hjelper litt med talkum, men ikke helt. Anonymkode: 68428...42b Har du prøvd deodorant der det svetter (ikke hvis du har sår)? Jeg bruker stop 24 under magehenget, det hjelper utrolig godt. Bare la det få tørke ordentlig før du slipper huden ned igjen, jeg bruker gjerne føneren litt Anonymkode: f4276...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå