Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Jeg har samsung galaxy 7 mobil å sønnen min på 6 år har fått låne mobilen for å spille på den. Nå ser jeg at han har bestillt spill for 500 kr uten at han har visst at det var det han gjorde Hvordan får jeg på en barnesikring så han ikke kan gjøre lignende igjen? Å trenger ikke kommentarer på hvor dum jeg er som låner bort mobilen til barn,sliter mere nok med hvordan jeg skal klare meg resten av måneden med 500 kr mindre. Vi lever på sosialstønad til mai så vi hadde lite nok fra før. Anonymkode: dc920...a05
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Det finnes ingen sånn barnesikring på mobilen, du må sperre for bruk av kredittkort på brukeren din. Mine barn har egne brukere i itunes og appstore, men jeg har ikke registrert kortet mitt der så de får ikke brukt penger uten å på forhånd ha kjøpt et gavekort og lagt inn. Anonymkode: 59fae...61e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det finnes ingen sånn barnesikring på mobilen, du må sperre for bruk av kredittkort på brukeren din. Mine barn har egne brukere i itunes og appstore, men jeg har ikke registrert kortet mitt der så de får ikke brukt penger uten å på forhånd ha kjøpt et gavekort og lagt inn. Anonymkode: 59fae...61e Vi har bare gratis spill å det var meningen de bare skulle være gratis så helt greit å bare sperre for kredittkort bruk.Men hvordan gjør jeg det? Anonymkode: dc920...a05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå