Gå til innhold

Holmemkollenkaoset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn går det når du setter 70-80 000 bygdefolk sammen med alkohol! 

Apekatter!

Hva gjelder de resterende 20 000 er dette oslofolket som fikk hakeslipp over hvor usiviliserte folket er.

#brannfakkel 

Anonymkode: 71bd6...aee

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånn går det når du setter 70-80 000 bygdefolk sammen med alkohol! 

Apekatter!

Hva gjelder de resterende 20 000 er dette oslofolket som fikk hakeslipp over hvor usiviliserte folket er.

#brannfakkel 

Anonymkode: 71bd6...aee

Ja, du snakker som du har vett til.

Anonymkode: 5b542...24e

Skrevet

Gå og legg deg igjen... Du provoserer ingen med det våset der. 

Anonymkode: 04182...5c0

Skrevet

Meeh bygdefolket har brukt før mye penger på å komme deg dit til å kaste bort opplevelsen på fyll.

Oslofolket liker å drikke seg full på folkefester som 17 mai. Når resten av oss drikker solo og prøver å ikke søle ketchup på bunaden.

Så drar Oslo frem sjampis før korpset har startet. Og dette gjentok seg i går.

Anonymkode: d5f2e...ede

Skrevet

Jaggu klarer vi stå for de svenske tilstandene selv! En helg og du har Holmenkollen, danskebåten og person skutt i Nittedal. Hva er det vi frykter?

Anonymkode: ded38...2d9

Skrevet

Ja, det var brannfakkel du! 

Anonymkode: c4b0c...118

Skrevet

Usmakelig og trist uansett. Alkohol og idrettsarrangementer har ingenting med hverandre å gjøre.

Anonymkode: 27298...458

Skrevet

Har vanskelig for å føle sympati med dem som ble skadet.

Anonymkode: d4771...474

Skrevet

Tullinger finnes det overalt, men dette er utrolig lavmåls. Å ødelegge en i utgangspunktet familievennlig folkefest med flatfyll og bedriten oppførsel er helt vannvittig. 

Anonymkode: 5fd4f...c4a

Skrevet

I mine øyne har ikke dette så mye med fyll å gjøre men det  gjenspeiler dagens samfunn  hvor JEG, MEG og MITT  er det viktigste i verden. 

Bare jeg får ...... så kan resten av verden gå og dø. 

Anonymkode: 873af...df8

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste som ble skadet er vektere...

Anonymkode: 91cf9...a38

Skrevet
Jeg bor i Kollen og i går kjørte jeg bak to taxier som måtte stoppe fordi folk måtte å spy. Class👌. Men jeg tenkte ikke at dette var folk utenbys fra. Kan like gjerne være lokale. Søplete er det uansett. 

Skrevet

Å servere alkohol også la folk stå tre timer i kø for å komme hjem er jo oppskriften på bråk 

Anonymkode: dae4f...dd0

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å servere alkohol også la folk stå tre timer i kø for å komme hjem er jo oppskriften på bråk 

"La folk stå"? Altså har de bein. Altså handler det om å være villig til å bruke dem.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mange var fulle allerede på vei opp. Er du gammel nok til å drikke alkohol bør du også være voksen nok til å enten begrense alkoholinntaket på en folkefest for alle aldersgrupper eller (dersomdu vet at du ikke klarer å begrense deg) avstå fra å drikke. Måtte de alle rammes av fyllesyken fra helvete. 

Anonymkode: 5fd4f...c4a

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor det, det er jo ikke alle som ble skadet fordi de var møkk fulle og gjorde noe dumt. 6 personer fikk strømskader når de prøvde å hjelpe en tenåring som datt ned på t-banesporet, 5 av dem var vektere på jobb

Anonymkode: 2c7ef...18b

Skrevet

Var ute å gikk tur med hunden i går og hjalp en iskald sanseløs full voksen mann bort til bussstoppet han ikke fant.. uff! Kaos!!!😂

Anonymkode: ce89e...c4f

Skrevet

OK

Anonymkode: 7c408...04c

Skrevet

Hovedproblemet her er jo idiotisk bruk av alkohol. Hva noen oppfatter som poenget med å drikke seg møkkfull på skirenn, har jeg absolutt ingen formening om, jeg anser det som ekstremt latterlig. 

Det er ikke voksne, modne og fornuftige mennesker som gjør slikt, dette er umodne handlinger. 

Men alle disse som på død og liv skal bruke bane. Hvorfor det? Har de ikke bein å gå på? 

Anonymkode: 67ea5...6d0

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du vet at de fleste av disse folkene holdt til i gratisområdene i skogen og i aller høyeste graf serverte seg alkohol helt selv??

Anonymkode: ea2a9...b08

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor det, det er jo ikke alle som ble skadet fordi de var møkk fulle og gjorde noe dumt. 6 personer fikk strømskader når de prøvde å hjelpe en tenåring som datt ned på t-banesporet, 5 av dem var vektere på jobb

Du skjønte vel sikkert at det ikke var de uskyldige jeg siktet til?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Når alle de skadede sånn sett var uskyldig i det hele, muligens bortsett fra hun jenta som fikk strøm i seg, så er ikke der veldig åpenbart, nei. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når alle de skadede sånn sett var uskyldig i det hele, muligens bortsett fra hun jenta som fikk strøm i seg, så er ikke der veldig åpenbart, nei. 

Vel da er jeg glad for å kunne hjelpe deg med forståelsen.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vel da er jeg glad for å kunne hjelpe deg med forståelsen.

Vel... la meg hjelpe DEG med formuleringsevnen din. Du skrev du ikke hadde noen sympati med dem som ble skadet. DEM er et flertallsord, altså som i flere personer enn en. Med andre ord sier du at ikke har noen sympati med folk som også ble skadet pga andres handlinger. Flott det. 👍👏 

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det var absolutt ikke åpenbart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...