GĂ„ til innhold

God stemning i heimenđŸ€Ș🙄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle se serie sammen. Han la seg i hjÞrnet pÄ sofaen, jeg tenkte Ä snu meg mot der. SÄ jeg la puta, litt uvÞrent mot der. Jeg skulle bare drikke litt fÞr jeg la meg. «Ikke sÄ nÊrt da!» svarte han litt halvsurt. Unnskyld sa jeg, jeg skulle jo flytte den. Puta lÄ kanskje litt oppÄ arm/skulder.

MÄ si jeg fÞlte meg fin da... snudde meg selvsagt tilbake der jeg lÄ. SÄ da ble det ikke veldig hyggelig. Han gadd etterhvert ikke se mer serie, gikk og Ät og sikkert mer.

Han kom og satt seg nÊrmere etterpÄ, ville kose meg pÄ foten. Lot han gjÞre det litt, men fÞlte ikke det var ok, sÄ dro til meg beinet. NÄ la han seg.

Dere skjÞnner vel at ting ikke er helt topp til enhver tid. Dette med Ä prÞve Ä se/gjÞre noe sammen skal liksom vÊre del av et forsÞk pÄ Ä gjÞre ting bedre...

Feil reaksjon av meg eller han?

Anonymkode: c778d...13f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp.

Anonymkode: ab2b8...8a3

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjelp.

Anonymkode: ab2b8...8a3

😂😂😂 ja, ikke sant. Blir litt lei da skjĂžnner du. Bli sur for ei pute... hadde jeg nĂ„ slengt den i ansiktet eller noe som faktisk var vondt, men puta lĂ„ for nĂŠrt.

Skrevet

Det dere trenger er tydeligvis Ă„ snakke sammen, ikke se tv sammen.

Men hans reaksjon var en furten tenÄring verdig. NÄr han sÄ kommer til deg etterpÄ og prÞver Ä bedre ting igjen med Ä kose med foten din, sÄ avviser du ham uten Ä si et ord, bare trekker foten tilbake. Noe som er fullt forstÄelig, men ikke noe som fÄr dere nÊrmere hverandre heller, siden han da sikkert fÞlte seg avvist etter at han pÄ sitt altfor klossete vis forsÞkte Ä be om godt vÊr med deg.

Dere trenger helt tydelig lÊre Ä kommunisere med hverandre, for det gjÞr dere ikke nÄ - i hvert fall ikke pÄ annet vis enn Ä sÄre og avvise hverandre.

Skal dere fÄ det bedre sammen tror jeg dere trenger hjelp til Ä rydde opp og lÊre Ä kommunisere med hverandre igjen slik at dere kan fÄ nÊrheten tilbake i forholdet. Parterapi!

Anonymkode: ef5b6...e1e

Skrevet

Du har evig rett. Jeg er litt lei av Ä prÞve. Har sagt 100 ganger hva jeg Þnsker av oss. GjÞre ting sammen, prate. HÄpet liksom at noe sammen kunne gi oss mer Ä prate om.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har evig rett. Jeg er litt lei av Ä prÞve. Har sagt 100 ganger hva jeg Þnsker av oss. GjÞre ting sammen, prate. HÄpet liksom at noe sammen kunne gi oss mer Ä prate om.

Men selv om dere pratet om en tv-serie sÄ hadde dere ikke pratet om det som faktisk betyr noe. SÄ selv om det var en god tanke (og jeg forstÄr at du prÞvde) sÄ er det tydelig at dere mÄ gjÞre noe helt annet for Ä forstÄ hverandre igjen.

Du har forsÞkt lenge, da vet du at du ikke kommer noen vei alene. Da tror jeg parterapi kan hjelpe. Og om dere heller ikke der greie Ä rydde opp i forholdet deres, da kan dere likevel lÊre Ä bli bedre til Ä kommunisere og samarbeide, slik at hvis dere ender med brudd sÄ greier dere kanskje Ä samarbeide bedre om barna.

Men jeg ville forsĂžkt parterapi for Ă„ redde familien. NĂ„ er det jo tydelig at dere ikke har det godt sammen. Da er det verdt Ă„ gjĂžre et forsĂžk.

Skrevet

Tenkte som en start...

Men tja, vi fÄr se...

Skrevet

Takk for ordentlige svar👍😊

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenkte som en start...

Men tja, vi fÄr se...

Tja, vi fÄr se... det tyder pÄ at det blir utsatt igjen...

Bare bestem deg. Du har det ikke godt slik forholdet fungerer nÄ. Det har tydeligvis ikke han heller. Om ikke annet har dere dét til felles. Jo lenger dere utsetter Ä ta tak i det, jo vanskeligere vil det bli Ä rydde opp og reparere forholdet, og jo mindre sjanse er det for at dere skal greie Ä reparere det.

SĂ„ hva stopper deg? Ta en telefon til fvk mandag, da er dere i gang.

Skrevet

Ja, men jeg vet ikke om jeg har lyst til Ä kjempe og jobbe mer. Det betyr at han mÄ endre mye pÄ seg, og sÄ lenge han ikke ser det og vil det selv, sÄ vil ikke jeg at han skal mÄtte undertrykke den han er for min del. Med det sagt, sÄ vet jeg ogsÄ selv at jeg ikke er perfekt!!! Men jeg vet ogsÄ at jeg har stÄtt pÄ og prÞvd.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men jeg vet ikke om jeg har lyst til Ä kjempe og jobbe mer. Det betyr at han mÄ endre mye pÄ seg, og sÄ lenge han ikke ser det og vil det selv, sÄ vil ikke jeg at han skal mÄtte undertrykke den han er for min del. Med det sagt, sÄ vet jeg ogsÄ selv at jeg ikke er perfekt!!! Men jeg vet ogsÄ at jeg har stÄtt pÄ og prÞvd.

Du ville jo gjĂžre noe i kveld...

Det du sier her er egentlig at du ikke vil fortsette mer, og da er det vel bare Ä bestille mekling fÞr dere blir sÄ uvenner at dere ikke en gang greier Ä samarbeide bra om ungene nÄr dere bor hver for dere.

En ting er sikkert - dere fÄr det aldri bra om dere ikke er villige til Ä jobbe for det begge to. Og er dere ikke det, da kan dere like gjerne akseptere det og heller skape dere bedre liv hver for dere.

Skrevet

Ja, jeg vet. Men synes at han kan gjÞre en innsats han ogsÄ. Han er flink til Ä trekke seg unna. Jeg ser at svarene mine motsier seg selv, for jeg sitter alene oppe og tenker. I en negativ spiral. Som jeg forsÄvidt har gjort mange ganger fÞr. Krangler gjÞr vi ikke, for da mÄ man kommunisere om viktige ting. Det evner vi ikke.

Hvis ikke jeg prater og drar han i gang behÞver vi ikke prate pÄ mange timer. Knapt nok en hel dag. Han gir meg ikke viktig informasjon. Vi har en dag stÄende forran oss nÄ, jeg mÄtte snakke med sÞsteren for Ä fÄ viktig informasjon i forhold til dagen. I dag kunne vÄr sÞnn gi meg ytterligere informasjon. Dette er uproblematiske ting Ä ta opp, men gjÞr han det...? Nei. Og ja, han burde greid Ä fortelle meg dette uten oppfordring. Jeg kunne spurt han, jada, helt sikkert. Vet ikke hvorfor. Men noe mÄ han ogsÄ kunne si meg, uoppfordret.

BlÊh, tror jeg mÄ legge meg nÄ.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...