GĂ„ til innhold

Okey,dere som rocker!🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med rockering da....hvordan klarer dete Ă„ fortsette Ă„ rocke nĂ„r dere fĂ„r blĂ„merker av rockeringen??gjĂžr jo svinvondt....vet ikke hvor mange kg rockeringen er, men den er tung og jeg hĂžrer det er flere som er blĂ„đŸ€ŁđŸ€Ł

Anonymkode: 43510...2ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det fÞrste minuttet som gjÞr vondt bare sÄ bare bitt sammen tenna det minuttet. FÞles helt hÄplÞst der og da men sÄ varmes kroppen opp nok til smertene forsvinner

Anonymkode: a065d...db6

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er det fÞrste minuttet som gjÞr vondt bare sÄ bare bitt sammen tenna det minuttet. FÞles helt hÄplÞst der og da men sÄ varmes kroppen opp nok til smertene forsvinner

Anonymkode: a065d...db6

Funker det? Har kroppen forandret seg?

Anonymkode: 2796c...56d

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med rockering da....hvordan klarer dete Ă„ fortsette Ă„ rocke nĂ„r dere fĂ„r blĂ„merker av rockeringen??gjĂžr jo svinvondt....vet ikke hvor mange kg rockeringen er, men den er tung og jeg hĂžrer det er flere som er blĂ„đŸ€ŁđŸ€Ł

Kan vĂŠre du har for tung ring, man skal helst ikke begynne med de tyngste

Anonymkode: 2796c...56d

Skrevet

det gir seg etter en stund, et par uker eller noe

Anonymkode: 3ed70...a09

Skrevet

Noen Är siden jeg rocket aktivt, men det er kjempeeffektivt!!!

Vent til blĂ„merkene er borte. Start forsiktig med bare et minutt eller to i hver retning, og Ăžk gradvis derfra til du nĂ„r den tiden du vil ligge pĂ„. Jeg rocket fast i 20 minutter, 10 i hver retning. Tror jeg skal finne frem rockeringen igjenđŸ˜ŠđŸ‘đŸ»

Anonymkode: 78f72...2d1

Skrevet

Jeg klarer bare rocke en vei🙈🙈

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg klarer bare rocke en vei🙈🙈

Det trengs bare litt Ăžvelse. Du fĂ„r se pĂ„ det som mulighet til knebĂžy hver gang du plukker opp rockeringen. Frem til den ikke faller ned lengre😜

Anonymkode: 78f72...2d1

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...