Gå til innhold

Mortensrud i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi vurdere å legge inn bud på et hus på Mortensrud i Oslo. Er fra Asker selv, og ikke veldig kjent på den kanten av byen. Er det noen andre som bor eller kjenner til området? Har en nyfødt, så hører gjerne også om erfaring med barnehager og skoler?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig multikulturelt kan jeg tenke meg både på godt og ondt. Bor selv på Manglerud og ville ikke flyttet dit. 

Anonymkode: e467e...638

Skrevet

Nei. Bodde på Brenna for noen år siden, er mye "rusk" på Mortensrud... Ville ikke flyttet dit med barn. 

Anonymkode: 88522...930

Skrevet

Ville aldri i verden flyttet dit. Store sosiale problemer og ungdomsgjenger. Et veldig belastet sted. 

Anonymkode: c526b...756

Skrevet

Huff... Nei nei tenker jeg

Anonymkode: c8b1e...398

Skrevet

Er det i området Gamle bygdevei/Stenbråtener det veldig fint. Frem til ungdomsskolen har jeg ingen motforestillinger, etter det ville jeg muligens sett an omgangskretsen og personligheten til barna.

Vi flytter derfra nå ettersom min eldste kan være litt vel impulsiv og lett å dra med på ting, og som noen nevnte er det en del grums blant eldre ungdom, men frem til nå har vi vært kjempefornøyde med både barnehage og barneskole (Stenbråten, super skole).

Anonymkode: ed4d4...a1f

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke gjort. På grunn av det som allerede er nevnt. 

Anonymkode: b9c84...da7

Skrevet

Er fra Manglerud, kjenner en del folk fra Mortensrud og jeg ville holdt meg unna. Altså, de jeg kjenner er greie de, men som flere nevner - det er mye rusk i ungdomsmiljøet. Flere av dem bytta til privat skole i en annen del av Oslo. Jeg skjønner dem godt. 

Anonymkode: c0a5c...185

Skrevet

Nope, ville aldri bodd der... er født og oppvokst i Oslo. 

Anonymkode: c1b05...18b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...