Kyllingbein Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 Akkurat lastet ned, og hørt på «to hvite menn» og trenger nå tips til hva jeg kan høre på videre. Det var jo egentlig litt godt å høre på og varer ikke for lenge slik at jeg blir utålmodig.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #2 Skrevet 10. mars 2018 "Hos Peder" kan være verdt en lytt.. Anonymkode: ea656...9a0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 Glassjenta er verdt å høre på. Anonymkode: f4aab...6d6
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #4 Skrevet 10. mars 2018 Hvilken type podcaster liker du? Språk? Jeg hører bl.a på mye true crime, men mye på engelsk/svensk. Ingen vits i å anbefale hvis du bare vil høre på norsk liksom. Anbefaler: Uløst Hele historien Ubåtsaken P3 dokumentar Bra damer Ekko Foreldrerådet Pia og psyken Glassjenta som noen nevnte her Konspirasjonspodden Og så liker jeg Tusvik & Tønne og Harm & Hegseth, men det er jo smak og behag. Kan dessuten veldig varmt anbefale svenske P3 dokumentär. De bedriver svært god journalistikk og man kan velge og vrake mellom utrolig mange spennende, gripende og utrolige temaer/saker fra gjennom over 10 år. Mange episoder har jeg grått mye av.. Fantastisk god podcast! Min favoritt! Anonymkode: 2fab7...97f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #6 Skrevet 10. mars 2018 Du puster for fort Anonymkode: efdcd...9a2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #7 Skrevet 10. mars 2018 Synnøve og Vanessa 💕 Anonymkode: 12508...33a
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #8 Skrevet 10. mars 2018 I tillegg til mye av det som allerede er nevnt liker jeg TED-talks og Abels tårn. Anonymkode: b6fb6...17a
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #9 Skrevet 10. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Synnøve og Vanessa 💕 Anonymkode: 12508...33a Det var noe skikkelig rosa-bloggekliss i mine øyne. Og så irriterende med reklameinnslagene når det de reklamerer for er skjønnhetsbehandling etc. Anonymkode: bad24...761
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #10 Skrevet 10. mars 2018 Sånn er du Tusvik & Tønne Støme og Jerman Dialogisk Mortified The Moth Women of the Hour Hva er greia med ...? TED talks Giæver og Joffen Aftenpodden Pia og psyken Anonymkode: 4f018...9e3
Snoffepus Skrevet 24. oktober 2019 #12 Skrevet 24. oktober 2019 «litt på kanten» finnes på spotify. Masse tullprat, fantastisk å høre på xD.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #13 Skrevet 24. oktober 2019 På 10.3.2018 den 16.02, Kyllingbein skrev: Akkurat lastet ned, og hørt på «to hvite menn» og trenger nå tips til hva jeg kan høre på videre. Det var jo egentlig litt godt å høre på og varer ikke for lenge slik at jeg blir utålmodig. Hos Peder og Jan Thomas og Einar blir venner. Anonymkode: f1ea7...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå