Gå til innhold

Noen som kan anbefale podkast?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat lastet ned, og hørt på «to hvite menn» og trenger nå tips til hva jeg kan høre på videre. Det var jo egentlig litt godt å høre på og varer ikke for lenge slik at jeg blir utålmodig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hos Peder" kan være verdt en lytt..

Anonymkode: ea656...9a0

Skrevet

Glassjenta er verdt å høre på. 

Anonymkode: f4aab...6d6

Skrevet

Hvilken type podcaster liker du? 

Språk? 

Jeg hører bl.a på mye true crime, men mye på engelsk/svensk. Ingen vits i å anbefale hvis du bare vil høre på norsk liksom.

Anbefaler: 

Uløst

Hele historien 

Ubåtsaken

P3 dokumentar

Bra damer

Ekko

Foreldrerådet

Pia og psyken

Glassjenta som noen nevnte her

Konspirasjonspodden

Og så liker jeg Tusvik & Tønne og Harm & Hegseth, men det er jo smak og behag. 

Kan dessuten veldig varmt anbefale svenske P3 dokumentär. De bedriver svært god journalistikk og man kan velge og vrake mellom utrolig mange spennende, gripende og utrolige temaer/saker fra gjennom over 10 år. Mange episoder har jeg grått mye av.. Fantastisk god podcast! Min favoritt! 

Anonymkode: 2fab7...97f

Skrevet

Du puster for fort 

Anonymkode: efdcd...9a2

Skrevet

Synnøve og Vanessa 💕

Anonymkode: 12508...33a

Skrevet

I tillegg til mye av det som allerede er nevnt liker jeg TED-talks og Abels tårn. 

Anonymkode: b6fb6...17a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Synnøve og Vanessa 💕

Anonymkode: 12508...33a

Det var noe skikkelig rosa-bloggekliss i mine øyne. Og så irriterende med reklameinnslagene når det de reklamerer for er skjønnhetsbehandling etc. 

Anonymkode: bad24...761

Skrevet

Sånn er du

Tusvik & Tønne

Støme og Jerman

Dialogisk

Mortified

The Moth

Women of the Hour

Hva er greia med ...?

TED talks

Giæver og Joffen

Aftenpodden 

Pia og psyken

 

 

 

 

 

Anonymkode: 4f018...9e3

Skrevet

Janne og Jostein show

  • 1 år senere...
Skrevet

«litt på kanten» finnes på spotify. Masse tullprat, fantastisk å høre på xD. 

Skrevet
På 10.3.2018 den 16.02, Kyllingbein skrev:

Akkurat lastet ned, og hørt på «to hvite menn» og trenger nå tips til hva jeg kan høre på videre. Det var jo egentlig litt godt å høre på og varer ikke for lenge slik at jeg blir utålmodig.

Hos Peder og Jan Thomas og Einar blir venner. 

Anonymkode: f1ea7...154

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...