Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 Ble bestilt den dagen jeg satt i ett fly. Nå kom bestilling av id brikke til mobil. Min sønn på 8 står som bestiller. Firmaet ba meg politi anmelde noe jeg har. Får jeg da greie på hvem det er? Sitter med følelse på at det er ei venninne av kjæresten. Anonymkode: 47ba5...bb9
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #2 Skrevet 10. mars 2018 Id brikke til mobil, altså bankbrikke? Det får ikke en 8-åring bestilt altså. Selv 17-åringen min måtte ha underskrift og godkjennelse fra begge foreldre for å bestille det. Hvordan har noen klart å bestille det i navnet til en 8-åring? Hadde helt klart anmeldt, men det er vel lite trolig de finner ut hvem det er om det bare er bestilt i ditt navn. Sånne vitaproe reklamer er det jo i blader, kommer i posten osv, det er jo bare for hvem som helst å fylle inn ditt navn og sende inn. Da etterlates ingen spor om hvem som har gjort det. Anonymkode: 0f75b...770
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 Begge firmaer sitter på en ipadr de vil oppgi til politiet. Anonymkode: 47ba5...bb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå