Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 Skjønner bare ikke hvorfor og det plager meg. Flere med sånne menn? Anonymkode: cc0b5...c54
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 Hvor han har vært. Hvem han har vært med. Han sa han lånte 500 av kottet mitt da han skulle møte en i byen. Pengene ble tatt ut ett helt annet sted og bare 10 min før han skulle hente meg på jobb. Dette er bare ett av mange eks. Anonymkode: cc0b5...c54
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #4 Skrevet 10. mars 2018 Har du konfrontert han og sagt han ikke kan stoles på om han ikke gir seg? Anonymkode: 2059f...c52
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #5 Skrevet 10. mars 2018 Det der høres ut som min X. Småløgner hele tiden. Til slutt oppdaget jeg at han løy om store ting også. Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt stopp med en gang. Du kan jo ikke stole på ham. Anonymkode: 5e33f...b74
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #6 Skrevet 10. mars 2018 Stoler på han når det gjelder troskap. Liker selvsagt ikke at han sier han har null kontakt med ei dame så vet jeg at de møtes. Tror allikevel ikke at det er noe annet enn vennskap mellom de. Anonymkode: cc0b5...c54
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #7 Skrevet 10. mars 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stoler på han når det gjelder troskap. Liker selvsagt ikke at han sier han har null kontakt med ei dame så vet jeg at de møtes. Tror allikevel ikke at det er noe annet enn vennskap mellom de. Anonymkode: cc0b5...c54 Er dette det eneste folk frykter i hverdagen? Utroskap? Hva med misbruk eller overforbruk av penger feks? Hva om det skjer ei ulykke? Hva om barn opplever det samme? Nei, finn deg noe bedre! Anonymkode: 2059f...c52
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #8 Skrevet 10. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Stoler på han når det gjelder troskap. Liker selvsagt ikke at han sier han har null kontakt med ei dame så vet jeg at de møtes. Tror allikevel ikke at det er noe annet enn vennskap mellom de. Anonymkode: cc0b5...c54 Det sa jeg å de første årene...... Jeg var bra naiv! Anonymkode: 5e33f...b74
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #9 Skrevet 10. mars 2018 Man kan ikke stole på lystløgnere. Ikke på noe felt. Jeg har bestemt meg: den første løgnen jeg tar min mann i, blir også den siste. Da er vi ferdige. Anonymkode: 4ef35...51b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #10 Skrevet 10. mars 2018 Løgn er en dealbreaker for meg. Men du får selv finne ut hvor mye verdt du er og om du fortjener respekt eller ikke. Anonymkode: 81f44...d14
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #11 Skrevet 10. mars 2018 Man kan ikke stole på lystløgnere, de juger om alt. Det trenger ikke være en grunn til å lyve engang, de bare lyver for det er sånn de er. Anonymkode: 54224...9e1
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #12 Skrevet 10. mars 2018 Du skjønner ikke hvorfor det plager deg? Det er jo helt normalt at løgn plager en. Det bør og skal plage deg. Du kan jo ikke stole på han. Anonymkode: 104d6...13b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #13 Skrevet 10. mars 2018 En jeg kjenner var sammen med en som løy hele tiden. Om masse småting. Meningsløse ting. Som at han hadde sjekket postkassa når han ikke hadde gjort det. Eller at han var et sted, men så var han et annet sted. Det ble tilslutt at hun ikke klarte å tro på noe han sa, og måtte kontrollere og sjekke opp alt og begynte å føle seg helt gal. Så da slo hun opp og har ikke angret et sekund på det. Småløgner eskalerer gjerne og blir større løgner. Og det at man blir løyet til hele tiden gjør jo at man blir helt gal når man ikke vet hva som er virkeligheten. Uansett hvor små konsekvensene av løgnene er. Anonymkode: de43a...c9c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #14 Skrevet 10. mars 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det der høres ut som min X. Småløgner hele tiden. Til slutt oppdaget jeg at han løy om store ting også. Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt stopp med en gang. Du kan jo ikke stole på ham. Anonymkode: 5e33f...b74 Samme her. I tillegg løy han om ting som hadde skjedd med seg, kompiser og familie, tidligere før jeg hadde møtt han og kom med nye historier hver gang, hvis jeg tok det opp med han, så benektet han at han hadde sagt noe annet gangen før og gangen før der igjen og jeg ble beskyldt for å ha misforstått. Og selv om det var andre til stede noen ganger som bekreftet min versjon, så hadde vi alle misforstått og han endte med å bli drit sur og aggressiv. Han har slitt litt med psyken,men det er jo ingen unnskyldning for å lyve om absolutt det meste. Han er eksen min nå, eller Dvs vi har en pause, ble slitsomt med all løgnen og de forskjellige historiene som dukket opp og det at jeg aldri visste hvor jeg hadde han, om noe av det han i det hele tatt fortalte- var sant.. jeg må kunne stole på den jeg skal være sammen med og særlig mtp at jeg har barn fra før. Anonymkode: 7c6bc...b9d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2018 #15 Skrevet 10. mars 2018 Jeg forstår ikke at du ikke her mer selvrespekt enn å bli i et slikt forhold, HI. Han lyver til deg, dvs. han respekterer deg ikke. Hvorfor fortsetter du å være sammen med en mann som helt klart ikke har noen som helst respekt for deg? Anonymkode: d4e22...f1f
Gjest KenCreek Skrevet 10. mars 2018 #16 Skrevet 10. mars 2018 Hvorfor går du rundt og tror at du ikke fortjener en kjæreste som er ærlig med deg? kvitt deg med løgneren!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2018 #17 Skrevet 11. mars 2018 Jeg er i forholdet han er flink med mine barn mine foreldre. Jeg elsker han for det. Det letter min hverdag som alenemor til 3 hvor 2 av barna har diagnose. Eldste som psykisk utviklingshemmet. Jeg ser forbi meg selv. Hi Anonymkode: cc0b5...c54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå