Gå til innhold

Oppkast !?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 3 år kastet opp masse natt til tirsdagen. Etter dette var han i fin form. Han har hatt noe løse bleier til og med i går. Jeg begynner å føle meg skikkelig kvalm nå. Men kan jeg virkelig bli smittet så "sent"? Med tanke på at han kastet opp for flere dager siden..?

Anonymkode: c4396...626

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dekubasjonstiden, altså tiden dra du ble smittet, til du blir syk kan jo være på noen dager,  uten at jeg vet hvor lenge, der kan du jo Google. Der er jo heller ikke sikkert du ble smittet når han spydde, du kan ha blitt smittet av løs avføring, det henger ofte sammen 😀

Anonymkode: 91b2f...27d

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dekubasjonstiden, altså tiden dra du ble smittet, til du blir syk kan jo være på noen dager,  uten at jeg vet hvor lenge, der kan du jo Google. Der er jo heller ikke sikkert du ble smittet når han spydde, du kan ha blitt smittet av løs avføring, det henger ofte sammen 😀

Anonymkode: 91b2f...27d

Inkubasjonstiden kanskje?  😉 

Anonymkode: 1d427...e43

Skrevet

Den som går nå er slik. Jeg fikk diaré en uke etter min kastet opp. Hørt flere foreldre i området si det samme. 

Anonymkode: 01579...6f4

Skrevet

Det går helt fint 

Som regel går det bare 12-24 timer fra man er smittet til man blir syk selv, men ingen regel uten unntak, det finnes magevirus med mye lenger inkubasjonstid

Anonymkode: 74cca...128

Skrevet

Løs avføring/ diaré inneholder masse virus, så mest sannsynlig har du blitt smittet ved bleieskift ikke da han kastet opp... 

Anonymkode: cee38...acf

Skrevet

Gutten min kastet opp masse i natt..Så runde nr 2.. hipp hurra

Anonymkode: c4396...626

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...