Gå til innhold

Jeg sprekker snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh! Er det bare jeg som går rundt på tå og venter på og få dele denne fantastiske nyheten? Er mitt første barn, og jeg sprekker snart av lykke. De nærmeste vet at jeg er gravid, men jeg vil så gjerne fortelle det til alle! 😅 

Hvor lenge ventet du? Er det andre her som ikke har fortalt det endå? Er fortsatt bare 5+6 (graviditetsuke 6). Alt kan jo skje.. men håper sånn at alt går fint! ❤️🤞🏻

Anonymkode: 69342...b62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en veldig spennende tid du er inne i, og ja, kjenner følelsen av å "måtte" holde det for seg selv. Vi fortalte det til de nærmeste i uke 7, og litt flere i uke 8, da jeg ble så dårlig at arbeidsgiver måtte vite om det. Mistet dessverre i uke 10.

Det var litt godt at flere visste om det når jeg mistet, før det så tenkte jeg at vi ikke skulle fortelle det av fare for å miste.

Lykke til <3

Anonymkode: cbd3a...10f

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er en veldig spennende tid du er inne i, og ja, kjenner følelsen av å "måtte" holde det for seg selv. Vi fortalte det til de nærmeste i uke 7, og litt flere i uke 8, da jeg ble så dårlig at arbeidsgiver måtte vite om det. Mistet dessverre i uke 10.

Det var litt godt at flere visste om det når jeg mistet, før det så tenkte jeg at vi ikke skulle fortelle det av fare for å miste.

Lykke til <3

Anonymkode: cbd3a...10f

Ja, skjønner veldig hva du mener! Ånei, uff! Så leit å høre 😭💔 håper ting gikk din vei allikavel! 

Ja. Samboeren er litt bestemt på det at han ikke ønsker å du noe før vi er over de 12 magiske ukene .. men det er vanskelig 😒

Tusen hjertelig takk! ❤️❤️

Skrevet

Nærmeste familie fikk vite med en gang, de ville det for meg også vært naturlig å dele en evt spontanabort med.

Resten av verden fikk vite mellom uke 10 og 12 de gangene jeg har vært gravid.

Anonymkode: 6979f...663

Skrevet

keg fortalte i uke 5 til familien ,nærmeste venner og kollegaer :) resten av de jeg kjenner fikk vite det i uke 19 etter ordinær ultralyd

Anonymkode: 3495e...a48

Skrevet

Jeg fortalte familie etter uke 12. Jobben etter uke 24, ville gjøre ferdig ultralyd og se at alt var bra først.

Gjorde det samme med nr.2 men da fikk jobben vite det litt tidliere pga overtallighet og flere på jobb var bekymret for jobben sin 

Anonymkode: 9f275...073

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

keg fortalte i uke 5 til familien ,nærmeste venner og kollegaer :) resten av de jeg kjenner fikk vite det i uke 19 etter ordinær ultralyd

Anonymkode: 3495e...a48

Ja! Jeg får bare holde meg 😋❤️

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fortalte familie etter uke 12. Jobben etter uke 24, ville gjøre ferdig ultralyd og se at alt var bra først.

Gjorde det samme med nr.2 men da fikk jobben vite det litt tidliere pga overtallighet og flere på jobb var bekymret for jobben sin 

Anonymkode: 9f275...073

Skjønner! Det er vanskelig å holde seg! 😋🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...